Alnips

Ny Hjemmeside-udlæg

Recommended Posts

den er klassisk og ikke så teknisk så den er nem at finde rundt i, det er en god ting.er dog ikke så vild med valget af farver, men så vil jeg sige, at det gør ikke noget når hjemmesiden er som den er. den kunne godt minde om noget man kunne bruge til det lokale bibliotek :lol:

men fordi den er nem og ikke alt for prængene så får den 3/6 :dev::tu::tu:

- Brookz

Udseendet er ok, tangerer det kedelige/traditionelle, men er glad for du har holdt dig væk fra Flash (Logoet undtaget)!

Hver gang der er en ren tekst side, så bliver layoutet ødelagt fordi der ikke er til at være i den venstre spalte.

Jeg synes designet tager meget plads på siden, hvilket efterlader meget lidt plads til det vigtige nemlig teksten.

Jeg kan også se du bruger frames. Hvorfor? Det er ikke nødvendigt. Du prøver også at lave noget der ligner AJAX kan jeg se, dog kan jeg så ikke forstå hvorfor du ikke tager springer fuldt ud og laver det 100 %?

Desuden bør du fjerne til tag hvor der står generator: Microsoft Frontpage, og lave koden 100 % selv, er det noget Microsoft Frontpage er god til så er det at lave alt muligt unødvendigt.

Jeg mangler også en kontakt form, der står kontakt, men der er ingen email/form man kan udfylde og modtage yderlige informationer...

Jeg kan også se du bruger tabeller til at bygge dit layout op af, dette gætter jeg på er frontpages værk, din kode ville blive hurtigere, nemmere at ændre og være meget mere nutidigt.

Du kan tjekke din side her: http://sitescore.silktide.com/ Det er en god side, hvor du på den måde kan evaluere hvorden søgemaskiner, andre browsere og så videre ser på din side.

Undskyld hvis jeg er lidt hård, men kritik er den eneste måde man bliver bedre:-)

Fin side, passer fint til det den bruges til. :tu:

Dog vil jeg anbefale dig ALDRIG at bruge frames, der findes ikke noget værre end frames. Hvis du vil have din side set af google og andre store søgemasker skal du for alt i verden undgå frames. Jeg lavede selv engang en side med frames, men søgemaskiner kan ikke opfange din side pga. de kun ser efter det første hvilket i dette tilfælde er enten banneret eller navigationen.

Ellers er det en meget god side, nem at finde rundt i... For mig ligner det nu mest af alt et template du have forsøgt at lave, men det er også klart det nemmeste. ;)

Så i alt vil jeg give 4/6 stjerner :tu:

Den ligner lidt København Kommunes hjemmeside... jeg synes det passer bedre til kommunen end til et "showband"...