Drum Gear - Nyt Dansk Trommemærke


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Jeg har købt en og kan kun sige at den er super lækker! Der er intet billigt over seiding systemet. Det virker perfekt og der sidder en rigtig lækker seiden på.

 

Det kan da godt være den ligner en sweetspot, men en sweetspot ligner også en Pearl men de kan jo ikke sammenlignes.

 

Tubelugs er jo en MEGET gammel opfindelse og mange trommer har tubelugs! Det har sweetspot jo ikke patent på??!?!?!? Trommen er sort og???? Det er der da mange andre der også er?!!?!?! Den er rund.. den har skind... den har reifer... aaarh.. så må den da være lavet samme sted....

 

Som Kasper Kaa siger det: PRØV DEN!!!! og så kan vi snakke om det :hmm:

 

Se Pearl's på billedet

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvem står bag firmaet? Er der tale om en reel produktion eller er det bare "bestille-hjem-fra-kina-varer" med Drumgear logo på?

 

Ja, den ligner godt nok meget Sweetspot...

 

Stolen ser godt nok tynd ud i forhold til at den koster 1300,-

 

Specielt når kan få sådan en fætter her til samme eller mindre:

29506261.JPG

Forstår godt hvad du mener med "bare-hjem-fra-Kina" - Jeg har dog selv en finger i Kina PT og synes der er sket MEGET det sidste stykke tid. Har nogle trommer stående i mit øvelokale med 3 forskellige lilletrommer, og hold da op!!! - En MONSTER SD i en tung tung keddel med støbte reifer etc etc., med en vejl. pris på ca. 2300-2500 (!!!) -

Trommerne er 9 lags canadisk ahorn, "fuldlakerede", intet "wrap" eller lign. -

 

Opretter naturligvis en tråd når jeg har set lidt mere til det, men kvalitet findes altså også andre steder end i USA/Europa!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er rigtig fede trommer.

 

Har selv to magen til som jeg bruger vildt meget. Der er bare et andet mærke på, men ellers er de identiske, og helt vildt fede.

 

Meget levende og utrolig lette at kontrollere...

Hvis der er et andet mærke på dine, så har du ikke en Drum Gear lilletromme, så har du nogle andre! Og de er da sikkert fine, men prøv lige en Drum Gear lilletromme, altså en rigtig :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Må dog igen påpege at de ER fuldstændig identiske med Sweetspots. Som Per rigtigt nævner i en anden tråd så er de begge en efterligning af de gamle Ludwigsnares.

 

Det er superfedt med et ny mærke, men bare en lille variation havde været fedt - udover seidingsystemet (som dog også har sidder på nogle af de tidligere Sweetsports).. Men fedt at folk opdager at det vitterligt er en fed tromme...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan to røde Porscher jo godt have forskellige motorer. Bare fordi kedlerne ligner hinanden kan de vel godt lyde forskelligt? Jeg tror jeg vil lade mine ører være dommer her, og ikke øjnene... :doo:

 

Som jeg har forstået det, så kan drum gear trommerne også udbygges forskellige konfigurationer, og dette udviddelsessystem skulle vokse i fremtiden. Det synes jeg da er en meget fed ide - hvem ved hvad der sker på sigt? (nogen herinde der gør? :tu:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mon ikke det er en Peace lilletromme i forklædning.

Pænt logo og sikkert fine Taiwanesiske trommer, men hold nu perspektivet på plads.

Og så var det måske en god ide at sammenhængen mellem www.trommeslageren og "det nye danske firma" var lidt tydeligere, når man nu promoverer sig selv på en tilsyneladende uvildig hjemmeside

 

mvh Onkel Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

Og så var det måske en god ide at sammenhængen mellem www.trommeslageren og "det nye danske firma" var lidt tydeligere, når man nu promoverer sig selv på en tilsyneladende uvildig hjemmeside

JA! :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

www.trommeslageren og "det nye danske firma" var lidt tydeligere, når man nu promoverer sig selv på en tilsyneladende uvildig hjemmeside

Dette er blot en nyhed som alle andre, hvorfor jeg ikke ser nogen grund til dette. Skal denne nyhedsdel fremstå – som du selv siger det – uvildig, så skal der heller ikke gøres forskel på, hvor det omtalte grej kommer fra.

Link til kommentar
Del på andre sites

"kom! vi driller ham den nye!"

 

 

 

Fornemmer vi den gode gamle Jante spille lidt ind her?

 

:tu:

 

 

Jeg har sårn en snare til test.. og af metalsnare's har jeg ihvertfald ikke nogen bedre end den. (og jeg har maaaaaange)

...I den forbindelse skal det vel lige nævnes, at du er endorsed af Drumsquad, der står bag trommerne her? :P

 

Ikke fordi jeg betvivler dine ord, men bare for god ordens skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu