In-ear


Lasselundberg

Recommended Posts

Hey

Efter at havet spillet et job, hvor jeg rent faktisk kunne høre, hvad sangere og keyboard lavede, er det gået op for mig, at jeg må have et par in-ears selv. Men hvilke kan I anbefale? Jeg har set lidt på Shure E2c, men er gode, og sidder de ok i øret?

 

Har kigget lidt på en tysk side, hvor de egentlig ikke koster ret megetLINK

 

Hvad er jeres erfaringer?

 

Vh Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med jer.

In-ear er sgu fedt! DOG skal der være nogle ting iorden og man skal lave nogle vurderinger.

Jeg har selv spillet fast med in-ear i 4 år nu men det er primært fordi jeg spiller meget med backtrack.

Det vigtige ved In-ear er at man har en brugbar opmicning og har mulighed for at gøre det rimeligt ens fra gang til gang.

Nu hvor jeg også bruger backtrack har jeg en lille mixer hvor jeg har backtrack L-R, monitor mono, spd-20 og metronom i. så kan jeg jo selv mixe det som jeg vil.

Jeg bruger Shure E2 som jeg har været rigtig glad for. I den prisklasse er det dem med mest bund i som jo er vigtigt for os bankere. hvis man vil op i en lidt dyrere klasse 2500-3500 vil jeg anbefale Ultimate Ears. De lyder pisse godt og jeg har da også planer om at opgradere til deres mellemklasse.

Mail mig endelig hvis I vil spørge om noget.

P. Tiddy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med jer.

In-ear er sgu fedt! DOG skal der være nogle ting iorden og man skal lave nogle vurderinger.

Jeg har selv spillet fast med in-ear i 4 år nu men det er primært fordi jeg spiller meget med backtrack.

Det vigtige ved In-ear er at man har en brugbar opmicning og har mulighed for at gøre det rimeligt ens fra gang til gang.

Nu hvor jeg også bruger backtrack har jeg en lille mixer hvor jeg har backtrack L-R, monitor mono, spd-20 og metronom i. så kan jeg jo selv mixe det som jeg vil.

Jeg bruger Shure E2 som jeg har været rigtig glad for. I den prisklasse er det dem med mest bund i som jo er vigtigt for os bankere. hvis man vil op i en lidt dyrere klasse 2500-3500 vil jeg anbefale Ultimate Ears. De lyder pisse godt og jeg har da også planer om at opgradere til deres mellemklasse.

Mail mig endelig hvis I vil spørge om noget.

P. Tiddy

Følger med interesse jeres skriveri vedr. In-ear monitors, da det er en indlysende god ide, da man samtidig kan beskytter hørelsen. Eller hva´??

Har selv leget lidt med Turbosound earplugs direkte til vores mixer line out. Problemet med lyder har været lyden fra storetrommen som i bedste fald mangler dynamik og i værste fald "klapper" helt sammen og bliver til noget knas. Er det kvaliteten af mine plugs eller er det et kendt fænomen ?? Evt. løsning med hvad ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu