Slayer Aflyst På Roskilde Festival


Rømer

Recommended Posts

"Slayer har pludselig meddelt, at de har besluttet at slutte deres Europatour den 1. juli. Det betyder desværre, at de ikke spiller på Roskilde Festival til sommer, hvilket ellers var bekræftet. Vi ved, der er rigtigt mange, der har glædet sig og selvsagt vil blive meget skuffede over denne meddelelse. Vi kan kun istemme grædekoret; det er dødærgerligt!"

 

For fanden mand det er nedern! Håber sgu de finder en god afløser!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Rasmus Vorm
Hehehe, nej det går sq ikke :) Min kære kone er sat til at skulle føde deromkring Roskilde Festivallen....såhhh deettt :tu:

 

;-)

Pis os, nu har du ingen undskyldning for ikke at komme til fødslen :)! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

NU har Roskilde bare at tage sig sammen og booke nogen ordentlige heavybands ud over dem der er nu!

Mastodon og Cult of Luna er da fede, men programmet er sgu for magert uden Slayer!

 

Slayer og Metallica med en uges mellemrum, det var også for godt til at være sandt :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvem/hvad er Slayer?

Altså deres trommeslager har næsten et trommesæt magen til dit, i hvert fald set nogenlunde ud fra størrelserne..

 

Slayer det er det modsatte af Gospel!

 

Slayer er nok det mest sælgende metalband efter Metallica? Kunne jeg i hvert fald forestille mig at de var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak tak..

 

Jeg skal beklage mit indlæg ikke tydeligt nok bar præg af den sarkasme det var tiltænkt :lol:

 

 

Slayer er sgu da bomben.

 

Men jeg fik reddet mig et "Kraftedme"

:tu:

Du spiller jo Nik og Jay, og det er ikke fordi der står Slayer med neon i panden på dig. :D

 

Intet mindre end genialt formuleret ;)

 

Mmm. :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu