SKOefoed

Hvad Fanden Laver Du...

Hvad beskæftiger du dig med til hverdag?  

231 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ansvarlig for herreafdelingen i en af Samsøe og Samsøe butikkerne i københavn.

Ansvarlig for herreafdelingen i en af Samsøe og Samsøe butikkerne i københavn.

Hvem sagde ts trøjer? :doo:

Hvem sagde ts trøjer? :doo:

Den går nok ikke. Jeg kan muligvis godt snakke med bosserne, men jeg kan nok højst få den deal hjem at gunnar kan købe trøjer/t-shirts ind til indkøbs og så selv bestemme hvad ud-prisen(dvs. pris vi brugere skal give for dem) skal være. Dertil skal der jo så lige ligges tryk osv. oveni. tror ikke det kan betale sig. :tu:

Den går nok ikke. Jeg kan muligvis godt snakke med bosserne, men jeg kan nok højst få den deal hjem at gunnar kan købe trøjer/t-shirts ind til indkøbs og så selv bestemme hvad ud-prisen(dvs. pris vi brugere skal give for dem) skal være. Dertil skal der jo så lige ligges tryk osv. oveni. tror ikke det kan betale sig. :doo:

Ja, det er nok de færreste der vil betale prisen.

Men jeg vil da gerne :tu:

Arbejder primært som trommeslager for orkestrene Zikaza og Nuutit. :tu:

Jeg bijobber i POST Greenlands ledelse med ansvar for statistik, analyser, ledelsesinformation samt afregninger med ekterne samarbejdspartnere...

:tu: det er vist omvendt... trommeslager er vist mit bijob... :doo:

Søulken: Det vil sige at i stedet for at vi render rundt og køber det til fuld pris så napper vi lige over til KBH og køber Samsøe trøjer, for du giver da vel rabat?? :doo:

Jeg går i 10. klasse på Næsbjerg Skole.

Om en måneds tid starter jeg et halvt år i arbejde ved et murerfirma og til januar næste år starter jeg på teknisk skole i Esbjerg. Jeg har en lille drøm om at blive selvstændig engang..

Guest DrummerDude

Snart x-3.g'er! Der er ikke lang tid til! Så skal 3 års pensum skyldes ud med gylden væske (ikke tis)

Edited by DrummerDude

MVU - Journaliststuderende - arbejder i øjeblikket på TV2/Nord...

Arbejder som pædagogmedhjælper og folkeskolelærer på en folkeskole i Billund. Enggårdsskolen. Arbejder bl.a med makedoneren's mor.

Selvstændig indenfor erhvervsindretning og design af kontormøbler i Nord Europa.

Nåh ja..og så bygger jeg lidt trommer i fritiden..

bil10s.jpg

.... kunne de første 8 muligheder ikke slåes sammen til "under uddannelse", hvis vi andre skal "nøjes" med "arbejdmarkedet" uanset hvilken gren, vi måtte befinde os på/i ;)

.... og hvorfor er muligheden "prof. trommeslager" og/eller "prof. musiker" ikke på listen? :lol:

.... kunne de første 8 muligheder ikke slåes sammen til "under uddannelse", hvis vi andre skal "nøjes" med "arbejdmarkedet" uanset hvilken gren, vi måtte befinde os på/i ;)

.... og hvorfor er muligheden "prof. trommeslager" og/eller "prof. musiker" ikke på listen? :lol:

Min afstemning, mine valg! Sorry, men det er vilkårene! Behager det dig ikke, så lad vær med at stem! ;-)

Det har du sgu været heldig med ;-) Vi nyder det hver dag! ;)

Takker takker!

Har tilfældigvis også blandet mig lidt i Egå Gym :lol:

Arbejder på spillestedet Vega under produktion, teknik og drift, men er egentligt udlært bygningssnedker ;)

Jeg skal meget snart ud og tjene rigtige penge som håndværker igen :lol:

Edited by Leo

Nej, det du jo, Mikkel  :D

[redigér-knap]

Der skulle selvfølgelig ha' stået: Det VED du jo, Mikkel :P

Arbejder på spillestedet Vega under produktion, teknik og drift, men er egentligt udlært bygningssnedker :)

Jeg skal meget snart ud og tjene rigtige penge som håndværker igen :tu:

Det var vel tilfæligvis ikke dig, jeg bad om hjælp, da jeg tabte en plasticpose ned under gulvet (med alt min Steve Vai merchandise), ved en Steve Vai koncert - den ligger der sikkert endnu, hvis du kommer ned under gulvet en dag (lige til venstre for "mixer-området" i den store sal - når man kigger op mod baren) :tu::P:D

Lige nu arbejder jeg som Tjener/Bartender på Vejen Kongres Center. Til februar skal jeg i mili som MP'er og efter det arbejde til jeg er 21 hvor jeg søger ind på politiskolen.

Cand. Merc. i finansiering... arbejder som rentehandler i bank.

Thomas

Selvstændig indenfor erhvervsindretning og design af kontormøbler i Nord Europa.

Nåh ja..og så bygger jeg lidt trommer i fritiden..

deb web du har liggende i din signatur,,,jaeger drums, virker ikke,,,er der en fejl,,,jeg ville godt lige se hvad det var.