Hvad Fanden Laver Du...


SKOefoed

Hvad beskæftiger du dig med til hverdag?  

231 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvem sagde ts trøjer? :doo:

Den går nok ikke. Jeg kan muligvis godt snakke med bosserne, men jeg kan nok højst få den deal hjem at gunnar kan købe trøjer/t-shirts ind til indkøbs og så selv bestemme hvad ud-prisen(dvs. pris vi brugere skal give for dem) skal være. Dertil skal der jo så lige ligges tryk osv. oveni. tror ikke det kan betale sig. :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Den går nok ikke. Jeg kan muligvis godt snakke med bosserne, men jeg kan nok højst få den deal hjem at gunnar kan købe trøjer/t-shirts ind til indkøbs og så selv bestemme hvad ud-prisen(dvs. pris vi brugere skal give for dem) skal være. Dertil skal der jo så lige ligges tryk osv. oveni. tror ikke det kan betale sig. :doo:

Ja, det er nok de færreste der vil betale prisen.

Men jeg vil da gerne :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arbejder primært som trommeslager for orkestrene Zikaza og Nuutit. :tu:

 

Jeg bijobber i POST Greenlands ledelse med ansvar for statistik, analyser, ledelsesinformation samt afregninger med ekterne samarbejdspartnere...

 

:tu: det er vist omvendt... trommeslager er vist mit bijob... :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Søulken: Det vil sige at i stedet for at vi render rundt og køber det til fuld pris så napper vi lige over til KBH og køber Samsøe trøjer, for du giver da vel rabat?? :doo:

 

Jeg går i 10. klasse på Næsbjerg Skole.

 

Om en måneds tid starter jeg et halvt år i arbejde ved et murerfirma og til januar næste år starter jeg på teknisk skole i Esbjerg. Jeg har en lille drøm om at blive selvstændig engang..

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst DrummerDude

Snart x-3.g'er! Der er ikke lang tid til! Så skal 3 års pensum skyldes ud med gylden væske (ikke tis)

Redigeret af DrummerDude
Link til kommentar
Del på andre sites

.... kunne de første 8 muligheder ikke slåes sammen til "under uddannelse", hvis vi andre skal "nøjes" med "arbejdmarkedet" uanset hvilken gren, vi måtte befinde os på/i ;)

 

.... og hvorfor er muligheden "prof. trommeslager" og/eller "prof. musiker" ikke på listen? :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

.... kunne de første 8 muligheder ikke slåes sammen til "under uddannelse", hvis vi andre skal "nøjes" med "arbejdmarkedet" uanset hvilken gren, vi måtte befinde os på/i ;)

 

.... og hvorfor er muligheden "prof. trommeslager" og/eller "prof. musiker" ikke på listen? :lol:

Min afstemning, mine valg! Sorry, men det er vilkårene! Behager det dig ikke, så lad vær med at stem! ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arbejder på spillestedet Vega under produktion, teknik og drift, men er egentligt udlært bygningssnedker ;)

Jeg skal meget snart ud og tjene rigtige penge som håndværker igen :lol:

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Arbejder på spillestedet Vega under produktion, teknik og drift, men er egentligt udlært bygningssnedker :)

Jeg skal meget snart ud og tjene rigtige penge som håndværker igen :tu:

Det var vel tilfæligvis ikke dig, jeg bad om hjælp, da jeg tabte en plasticpose ned under gulvet (med alt min Steve Vai merchandise), ved en Steve Vai koncert - den ligger der sikkert endnu, hvis du kommer ned under gulvet en dag (lige til venstre for "mixer-området" i den store sal - når man kigger op mod baren) :tu::P:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvstændig indenfor erhvervsindretning og design af kontormøbler i Nord Europa.

 

Nåh ja..og så bygger jeg lidt trommer i fritiden..

deb web du har liggende i din signatur,,,jaeger drums, virker ikke,,,er der en fejl,,,jeg ville godt lige se hvad det var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu