Trommestikker


Gæst porcaro

Recommended Posts

Gæst Sir G

hmm udemærket... det ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til....

Ikke andet end prøv et Zildjian K Custom Special Dry Ride 21" det lyder for fedt, jeg har et selv (og de har det helt sikkert hos Prodrums :) )

 

VH Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal service altid måles ud fra hvor vidt man må låne noget?????

 

 

 

Aage's tromme afd. minder da mere om Alfred Christensen musik i Rødovre centret i gamle dage!!

 

 

Ha ha, sig mig er der INGEN der sværger til vores alle sammens slagtøjscenter?? Er i helt fra den?

 

 

Til alle de 12 årige der handler i Aage, så kan jeg fortælle at det ligger lige ved side af Frederiksberg rådhus. Og der kan man skam også "låne" bækkener uden man behøver at købe noget (super fedt hva!)

 

Og de har KUN trommer! Og de ved ALT om trommer, og de giver god rabat til de folk der rent faktisk køber noget engang imellem. (altså ikke dem der kredser om et Tama sæt i 8 år hvorefter at nøjes med at købe et par stikker på tilbud)

 

He he, ej spøg til side...

 

Aage er cool nok, men man skal altså ligge nogle slanter på bordet før man kan begynde at forlange rabbater osv :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Davs.

 

Man kan skam få RIGTIG gode rabbater!! ret stort.. Da jeg skulle have et bækken spurgte jeg Pro Drums om hvad et K Custom kunne koste. Det kostede omkring 3600,-. Hos aage; MEGET, MEGET, billigere!! og jeg taler virkelig meget.

 

af hensyn til den "tromme-pakke", der indeholder en zildjian day video, 3 stikker (med en cd"holder"), en manu katche cd til 295, spar 53%: Det var jo noget af et tilbud, så jeg købte såden et sæt. Da jeg kommer hjem står der på videoen og cd'en "FOR PROMOTIONAL, USE ONLY, NOT FOR SALE". :)

 

stikkerne med den lille taske koster normalt 345,- (desuden nogle rigtig lortestikker), så man har spart 50,- ved at købe nogle dårlige stikker, en kedlig video, og en cd med 4 (udmærket) numre på.

 

Man har altså IKKE sparet 53% som de skrev på hjemmesiden. Heldigvis har de lavet den om nu... godt for dem.

 

De reklamere også med 100% prisgarenti; jeg så et B8 splash på aages hjemmeside til en meget billig pris. De havde ikke flere af dem, ham der var der lige før mig fik det sidste. Derfor prøver jeg Pro Drums. De kan ikke give såden et tilbud.... Altså ikke 100% prisgarenti.

 

Der er desuden rigtig mange trommerslagere der har samme mening som mig.

 

Hilsen Mathias

Link til kommentar
Del på andre sites

Dig der siger at 12-årige handler hos AAGE: Nix, tjek evt aage kanon gode forum. Der er på et tidspunkt blevet lavet et indlæg om hvor gamle folk er og hvilket sæt de har. DET VISTE SIG AT DE FLESTE VAR 16-20år.

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Davs.

 

Man kan skam få RIGTIG gode rabbater!! ret stort.. Da jeg skulle have et bækken spurgte jeg Pro Drums om hvad et K Custom kunne koste. Det kostede omkring 3600,-. Hos aage; MEGET, MEGET, billigere!! og jeg taler virkelig meget.

 

af hensyn til den "tromme-pakke", der indeholder en zildjian day video, 3 stikker (med en cd"holder"), en manu katche cd til 295, spar 53%: Det var jo noget af et tilbud, så jeg købte såden et sæt. Da jeg kommer hjem står der på videoen og cd'en "FOR PROMOTIONAL, USE ONLY, NOT FOR SALE". :)

 

stikkerne med den lille taske koster normalt 345,- (desuden nogle rigtig lortestikker), så man har spart 50,- ved at købe nogle dårlige stikker, en kedlig video, og en cd med 4 (udmærket) numre på.

 

Man har altså IKKE sparet 53% som de skrev på hjemmesiden. Heldigvis har de lavet den om nu... godt for dem.

 

De reklamere også med 100% prisgarenti; jeg så et B8 splash på aages hjemmeside til en meget billig pris. De havde ikke flere af dem, ham der var der lige før mig fik det sidste. Derfor prøver jeg Pro Drums. De kan ikke give såden et tilbud.... Altså ikke 100% prisgarenti.

 

Der er desuden rigtig mange trommerslagere der har samme mening som mig.

 

Hilsen Mathias

 

Hej Mathias!

 

Hvis det du siger rent faktisk er sandt, mht. at det er en promo video de har taget penge for... Så lad mig det lige vide.... det er bund ulovligt, og undskyld heller ikke helt uvant for dem pulle sådan et trick..

 

 

Er du sikker?

Link til kommentar
Del på andre sites

ja, 100%!! Jeg fatter dem ikke. Jeg skrev en mail til Uffe. Hans svarede at jeg lød meget mistroisk... Ja, for satan!! når, man har givet penge for noget der ellers er gratis!!!

 

HELDIGVIS FOR DEM...: ...har de lavet tilbudet om på siden. Nu kalder de det promotion pakke, fordi jeg klagede over det (og blev lidt meget uvenner med dem). Men der er stadigvæk noget lusket ved det....

tjek mit link.

 

http://www.prodrums.org/prodrums.php?title...bud&type=ligenu

 

fra den dag af sætter jeg ALDRIG mine ben i Pro Drums igen... At snyde folk synes jeg ikke man kan kalde god service. hmm.. OG; landets førende trommeforetning... Ha NEJ!!!! De er pisse misundelige på aage!

 

Hilsen Mathias -pro Drums? Nix.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Sonor
Jeg spiller med Steve Gadd signature stikker. De er grimme, men fede at spille med. Helt perfekte. Den der med sved....; Jeg spiller ikke til daglig i 35 graders varme, så det er ikke noget problem. Hvis jeg nu engang skulle gøre det, ville jeg nok tørre stikken af en gang imellem i t-shirten... eller også ville jeg spille med andre stikker. Den holder ikke....

Tsk Tsk, hvad er der fedt ved de trommestrikker - blot forbi nogle copicats fra MTV spiller med dem. De er efter min mening ikke helt lange nok og så lakeringen......meget pæne, men så er den heller ikke længere! :)

 

Hvis du aldrig har spillet så sveden drev af dig, er det vel blot et spørgsmål om manglende "kamptræning"?

 

.........og hvem spiller med T-shirt? JOKE! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Sir G

Tsk Tsk, hvad er der fedt ved de trommestrikker - blot forbi nogle copicats fra MTV spiller med dem. De er efter min mening ikke helt lange nok og så lakeringen......meget pæne, men så er den heller ikke længere! :)

 

Hvis du aldrig har spillet så sveden drev af dig, er det vel blot et spørgsmål om manglende "kamptræning"?

 

.........og hvem spiller med T-shirt? JOKE! :P

Nå nej det er kun copicats på MTV der spiller med dem... og så lige Steve Gadd selvfølgelig... men han er jo heller ikke særligt god... øøh jo han er.

 

Og så er det jo også fuldstændigt lige gyldig hvordan et par stikker ser ud, bare man kan lide at spille med dem, og de kan bruges til den stil man spiller...

 

De er geniale til f.eks. fusion da de er ret hurtige

 

VH Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Sonor

Tsk Tsk, hvad er der fedt ved de trommestrikker - blot forbi nogle copicats fra MTV spiller med dem. De er efter min mening ikke helt lange nok og så lakeringen......meget pæne, men så er den heller ikke længere! :)

 

Hvis du aldrig har spillet så sveden drev af dig, er det vel blot et spørgsmål om manglende "kamptræning"?

 

.........og hvem spiller med T-shirt? JOKE! :P

Nå nej det er kun copicats på MTV der spiller med dem... og så lige Steve Gadd selvfølgelig... men han er jo heller ikke særligt god... øøh jo han er.

 

Og så er det jo også fuldstændigt lige gyldig hvordan et par stikker ser ud, bare man kan lide at spille med dem, og de kan bruges til den stil man spiller...

 

De er geniale til f.eks. fusion da de er ret hurtige

 

VH Gorm Dannesboe

Men hvorfor guds skyld skal de larkeres. Jeg kan ikke kontrolere dem med svedige hænder........giver det en bedre lyd eller er dett blot for syns skyld? :o

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er blot for syns skyld de er lakerede. Når man står nede ved trommestik handleren og skal vælge, og bare vil ha' nogle fede stikker, er der mange der fristes til at vælge steve g's signature. Fordi de er anderledes. Ikke de er dårlige at spille med. Jeg har selv haft et par, og kunne sagtens holde fast på dem. Omvendt er de heller ikke noget specielt. Men der blir helt sikkert solgt mange af dem. Jeg kommer på en del musikskoler, og der er et hav af små knægte der løber rundt med dem. Knægte der tror Steve G er en flod i Polen.

Link til kommentar
Del på andre sites

forresten Bestchops: Har du købt dit Renown Maple i Pro Drums. Det håber jeg ikke for dig. Det koster 5000 mindre i Slagtøj Cenre

 

:) pro drums :P

 

Kunne aldrig finde på at købe noget som helst i Pro drums!!

 

Mit Gretsch er en sponsor aftale mellem Drumstick og Gretsch i USA (blæret ik), Drumstick er i øvrigt det ENESTE sted man bør handle Gretsch..

 

Søren Juel er ekspert på området og han skræddersyr altid dit setup. Her kan man sgu tale om service du. En mand der fandme selv går alle kedlerne i gennem, og tjekker hver eneste lille skive og møtrik. Og fixer alt..

 

Han har selvfølgelig ikke alle mulige mærker på lager, men det har jeg personligt heller ikke behov for. Nej så hvis man er feinsmækker og kan li Gretsch og andet tungt grej.. Så er det sgu stedet..... Han ville ihvertfald aldrig sælge en promovideo!! Ha ha ha, hold kæft et stunt mand..

 

 

Nå, det var det..

Sezz...

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Mathais
forresten Bestchops: Har du købt dit Renown Maple i Pro Drums. Det håber jeg ikke for dig. Det koster 5000 mindre i Slagtøj Cenre

 

:) pro drums :P

 

Kunne aldrig finde på at købe noget som helst i Pro drums!!

 

Mit Gretsch er en sponsor aftale mellem Drumstick og Gretsch i USA (blæret ik), Drumstick er i øvrigt det ENESTE sted man bør handle Gretsch..

 

Søren Juel er ekspert på området og han skræddersyr altid dit setup. Her kan man sgu tale om service du. En mand der fandme selv går alle kedlerne i gennem, og tjekker hver eneste lille skive og møtrik. Og fixer alt..

 

Han har selvfølgelig ikke alle mulige mærker på lager, men det har jeg personligt heller ikke behov for. Nej så hvis man er feinsmækker og kan li Gretsch og andet tungt grej.. Så er det sgu stedet..... Han ville ihvertfald aldrig sælge en promovideo!! Ha ha ha, hold kæft et stunt mand..

 

 

Nå, det var det..

Sezz...

Er det dig der bl.a. kalder dig PD inde på aages forum?? og er du ikke ham der spiller for Nik og Gay?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Davs.

 

Man kan skam få RIGTIG gode rabbater!! ret stort.. Da jeg skulle have et bækken spurgte jeg Pro Drums om hvad et K Custom kunne koste. Det kostede omkring 3600,-. Hos aage; MEGET, MEGET, billigere!! og jeg taler virkelig meget.

 

af hensyn til den "tromme-pakke", der indeholder en zildjian day video, 3 stikker (med en cd"holder"), en manu katche cd til 295, spar 53%: Det var jo noget af et tilbud, så jeg købte såden et sæt. Da jeg kommer hjem står der på videoen og cd'en "FOR PROMOTIONAL, USE ONLY, NOT FOR SALE". :D

 

stikkerne med den lille taske koster normalt 345,- (desuden nogle rigtig lortestikker), så man har spart 50,- ved at købe nogle dårlige stikker, en kedlig video, og en cd med 4 (udmærket) numre på.

 

Man har altså IKKE sparet 53% som de skrev på hjemmesiden. Heldigvis har de lavet den om nu... godt for dem.

 

De reklamere også med 100% prisgarenti; jeg så et B8 splash på aages hjemmeside til en meget billig pris. De havde ikke flere af dem, ham der var der lige før mig fik det sidste. Derfor prøver jeg Pro Drums. De kan ikke give såden et tilbud.... Altså ikke 100% prisgarenti.

 

Der er desuden rigtig mange trommerslagere der har samme mening som mig.

 

Hilsen Mathias

Sorry jeg bringer et gammelt topic op igen.

 

Jeg har lige oplevet det samme!

I ProDrums kostede Zildjian K 14" Hihat 4300,-. Og i slagtøjscentret koster den nogle det samme. Men i Aage kan de sælge den for 2700,-! Det er fanme et KANON besparelse.

Jeg måtte også få lov at låne bækkenet med hjem, og jeg fik hans direkte nummer, ham jeg snakkede med, så jeg kunne ringe hvis der var noget. DET er service. Desuden havde han også rimelig meget forstand på trommer, og han var villig til at lave en god pris. :D

 

Aage er min fremtid. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, Aage er skam en fantastisk forretning!

Jeg har altid handlet derinde, men også andre "små" steder rundt om i landet hvor man altid kan prutte lidt om prisen. Har f.eks. engang købt et (nyt) Zildjian A series 16" crash med et Asama boomstativ for 1700.-... Det synes jeg sgu er en udemærket handel. :D

Men Aage er helt klart min 'all time' favorit!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, Aage er skam en fantastisk forretning!

Jeg har altid handlet derinde, men også andre "små" steder rundt om i landet hvor man altid kan prutte lidt om prisen. Har f.eks. engang købt et (nyt) Zildjian A series 16" crash med et Asama boomstativ for 1700.-... Det synes jeg sgu er en udemærket handel.  :D

Men Aage er helt klart min 'all time' favorit!

haha, det var fanme billigt. :D

Du er garanteret jyde. - Så ham staklen der solgte det til dig gik fallit fordi du var for god til at handle :D

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, jeg er ik jyde!

 

Jeg er fra Nordsjælland, men handle ka jeg da finde ud af alligevel. :D

 

Jeg tror ikke han havde helt styr på trommer, selvom han havde en del af det. Det var mest guitare han handlede med. Forretningen ligger i Falster...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, så er du fin. :D

Som jeg altid har sagt:

Jyderne er sgu et godt folk. Dem er der intet i vejen med. De skal bare ikke bruge vores flag. :D

 

M

Det røde og hvide er vores tak, I er kun under vores kongedømme, fordi vi i sin tid fik "Djævleøen" for slik af svensken.... :D

 

Jeg arbejder selv i en købmandsforretning i weekenderne, så jeg ved hvor belastende, at folk tror de kan "prutte om prisen" - selv i en dagligvare-forretning! :blink:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg arbejder selv i en købmandsforretning i weekenderne, så jeg ved hvor belastende, at folk tror de kan "prutte om prisen" - selv i en dagligvare-forretning! 

 

 

Ahahahahahha B)

Jeg griner stadig. Skide jyder. :D

 

Har i set Thomas Eje Show? Der får Jyderne en ordentlig omgang. :D

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Har i set Thomas Eje Show? Der får Jyderne en ordentlig omgang. :D

 

M

Ja, er det ikke noget med, at de skal stave i de små klasser; men det er lidt svært at forklare:

 

Æh = Jeg

 

B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu