Program Til Basgange?


Recommended Posts

Efter et par minutters overvejelse om hvorvidt dette emne hørte til under studie afdelingen, anbefalinger eller øvning blev jeg enig med mig selv om at det kunne være lige meget, og jeg placerer den simpelthen bare her ;)

 

Men, for at komme til sagen så skal jeg altså bruge nogle folk som har lidt styr på det med computere og det at lave egen musik.

 

Det jeg søger er et program, gerne gratis eller "gratis" (her menes en forholdsvis lang demo periode :confused:), som jeg kan lave nogle bas stemmer i, gerne med lidt funky lyde hvis det var muligt. Jeg har ikke noget midikeyboard jeg kan slutte til computeren, så det er derfor nødt til at være et program hvor jeg kan "drag and draw" så at sige.. Altså med musen lægge nogle bas stemmer ind. - Idéen går i alt sin enkelthed ud på at alle de melodier jeg sidder og nynner når jeg øver mig, kunne jeg få indspillet og få helt tight så det også ville hjælpe på puls fornemmelsen i sammenspilssituationer.

 

Altså, for at opsumere...

 

Et "nemt-at-gå-til" program hvor jeg kan lave mig nogle bas stemmer uden brug af midi keyboard. - Programmet må gerne have nogle fede lyde til bassen, men det er intet presserende krav..

 

Hvad bruger i af programmer? ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...

Hey

 

Hvis du stadig leder efter nogle gratis programmer...

Har jeg til tider brugt nogle små programmer fra www.download.dk og under windows og lyd kan man finde rimelig mange studioprogrammer, ellers brug søgning og skriv studio....

 

De er fin til at indspille i og mix lidt frem og tilbage, samt de små ting. Men selvfølgelig hvis det er noget du skal leve af, er du nødtil at invenstere.......

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu