E-mad


Gæst Sir G

Recommended Posts

Jeg har endelig fået købt mig et EVANS E-mad stortromme skin og et EQ1 resonansskind, og nu glæder jeg mig for vildt til at rode lidt med dem.

 

Gunnar det er dig der bruger E-mad ikke... er det nødvendigt med puder m.m. i stortrommen, når man bruger dæmpe ringene.

 

 

mvh Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har endelig fået købt mig et EVANS E-mad stortromme skin og et EQ1 resonansskind, og nu glæder jeg mig for vildt til at rode lidt med dem.

 

Gunnar det er dig der bruger E-mad ikke... er det nødvendigt med puder m.m. i stortrommen, når man bruger dæmpe ringene.

 

 

mvh Gorm Dannesboe

Hej!

 

Nej...det er aldrig nødvendigt med puder (og Gaffa :tu: ). MEN...en Evans EQ Pad er en nem og lækker måde at dæmpe en anelse på om nødvendigt. Den fjerner kun lidt fra skindet, og muffler altså ikke hele kedlen.

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

jeg har først lige sat mit på i dag, men kan ikke rigtig spille endnu for min hånd er lidt underlig efter den har været brækket :-o

 

 

mvh Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Ih, hvor herligt... I har allesammen enslydende stortrommer. Leve den personlige lyd... ;)

æhh.... samme lyd? så vidt jeg ved har Gorm et rec custom - jeg har et ex. samme lyd? fatter dig ikke.

og forresten: hvis man kan lide det, skal man så ikke købe det?? langt de fleste trommeslagere spiller med Powerstroke - har de den samme lyd :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

æhh.... samme lyd? så vidt jeg ved har Gorm et rec custom - jeg har et ex. samme lyd? fatter dig ikke.

og forresten: hvis man kan lide det, skal man så ikke købe det?? langt de fleste trommeslagere spiller med Powerstroke - har de den samme lyd :-o

HØRT!!!! ;)

 

 

mvh Gorm Dannesboe

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ja ja, Mathias, læs mellem linierne...Ingen grund til at tage på vej - med mindre der var noget om snakken, altså. Selvfølgelig skal man da følge sin smag og lyst, men der er heldigvis ingen regler for eller imod nogetsomhelst hvad stemning, skind o. lign angår. Var bare en lille, uskyldig, sød provo... :angry: Roooolig, gutter!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu