Tromme Klub?


Synes du det er en god idé, at lave en tromme-nørde-klub, hvor vi mødes og nørder?  

115 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Hvis man nu fik lidt hjælp fra Gunnar så han kunne sætte det på forsiden.. Eller betale - er det ikke TYVE kr. det koster at have en reklame her på siden?

 

Det kan vel ikke være så slemt at gøre det såadn.. Og jeg gør det glædeligt, hvis det bliver inden for HT-området for her rejser jeg nemlig gratis rundt. (Alle zoners månedskort) :-o

 

Jeg sparer op til et dejligt trommesæt, så skal ikke nyde noget af at bruge mine penge på noget som helst! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst wonderguy

tak skal i have. men det koster jo noget at have en hjemmeside så hvis vi samler ind hver gang vi holder noget så kan vi holde det kørende

Link til kommentar
Del på andre sites

Et forsigtigt forslag til hjemmeside kunne være, at få lokket Gunnar til at give lidt plads på denne side, fx: www.trommeslageren.dk/sydsjælland ?

 

Altså hver af de lokale afdelinger får en side her på siden, som de kan råde over. Evt. lave en lille indsamling, hvis Gunnar kræver monetos! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst wonderguy
Et forsigtigt forslag til hjemmeside kunne være, at få lokket Gunnar til at give lidt plads på denne side, fx: www.trommeslageren.dk/sydsjælland ?

 

Altså hver af de lokale afdelinger får en side her på siden, som de kan råde over. Evt. lave en lille indsamling, hvis Gunnar kræver monetos! :)

ja fx.

det var en rigtig god ide. men der er et problem. hvem skal stå for alle tingene. jeg kan ikke for jeg går stadig i skole og laver lektier. men jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe til

Link til kommentar
Del på andre sites

Et forsigtigt forslag til hjemmeside kunne være, at få lokket Gunnar til at give lidt plads på denne side, fx: www.trommeslageren.dk/sydsjælland ?

 

Altså hver af de lokale afdelinger får en side her på siden, som de kan råde over. Evt. lave en lille indsamling, hvis Gunnar kræver monetos! :tu:

ellers blot lave det som viderestilling :)

 

spørgsmålet er hvad sådan en side skal bruges til? Kunne man ikke bare bruget et passende underforum her på siden?

Link til kommentar
Del på andre sites

ellers blot lave det som viderestilling :)

 

spørgsmålet er hvad sådan en side skal bruges til? Kunne man ikke bare bruget et passende underforum her på siden?

Endnu bedre idé! Idéen er vil, at hver klub skal have mulighed for at annoncere næste "møde", detajler osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilken ugedag er der stemning for?

Jeg har selv tænkt lørdag eller søndag eftermiddag, men hvad synes I?

Umiddelbart stemmer jeg for lørdag da offentlig transport er helt hen i vejret om søndagen! Men snakker vi bus (fællestransport) fra hver af de lokale klubber er det vist hip som hap! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan i øvrigt godt lide Anders' idé med at lave en forening!

Jeg ved bare ikke en s...disse om hvordan man gør det  :)

Er der nogen er jer der har styr på det?

Hej Lars,

 

Kanon-ide du der sparker ind.

 

Det er super enkelt at lave en forening. De som gerne vil lave en forening mødes til en stiftende generalforsamling, Her har man så et udkast til en vedtægt som bliver foreningens lov.

 

Der vælges så en bestyrelse evt. formand, næstformand, kasserer, + 2 menige bestyrelsesmedlemmer. Der kan evt. vælges en el. to suppleanter. + selvfølgelig lige et navn til foreningen.

 

Når foreningen er stiftet, så går man til SKAT og får et SE-nr. Derefter går man i banken og får en konto og så er man kørende.

 

Det er så super enkelt. Det kan være en god ide at låne nogle vedtægter fra andre relaterede foreninger for at have en ide om hvordan man kan udfærdige sin egen.

 

En god ide kan også være at få en person med i bestyrelsen, som har erfaring med bestyrelsesarbejde.

 

Og hvis man ønsker at komme ind under kommunen med tilskudsmuligheder etc., så skal man nok lige tage kontakt til en konsulent fra kulturafd. i den pågældende kommune for lige at høre om der er særlige krav til hvorledes foreningens vedtægter skal strikkes sammen. Det er f.eks. i henhold til at blive skatte/regskabsfri.

 

Med venlig hilsen

Jai

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst wonderguy
Hej Lars,

 

Kanon-ide du der sparker ind.

 

Det er super enkelt at lave en forening. De som gerne vil lave en forening mødes til en stiftende generalforsamling, Her har man så et udkast til en vedtægt som bliver foreningens lov.

 

Der vælges så en bestyrelse evt. formand, næstformand, kasserer, + 2 menige bestyrelsesmedlemmer. Der kan evt. vælges en el. to suppleanter. + selvfølgelig lige et navn til foreningen.

 

Når foreningen er stiftet, så går man til SKAT og får et SE-nr. Derefter går man i banken og får en konto og så er man kørende.

 

Det er så super enkelt. Det kan være en god ide at låne nogle vedtægter fra andre relaterede foreninger for at have en ide om hvordan man kan udfærdige sin egen.

 

En god ide kan også være at få en person med i bestyrelsen, som har erfaring med bestyrelsesarbejde.

 

Og hvis man ønsker at komme ind under kommunen med tilskudsmuligheder etc., så skal man nok lige tage kontakt til en konsulent fra kulturafd. i den pågældende kommune for lige at høre om der er særlige krav til hvorledes foreningens vedtægter skal strikkes sammen. Det er f.eks. i henhold til at blive skatte/regskabsfri.

 

Med venlig hilsen

Jai

det lyder simpelt nok men hvor skal den general forsamling holdes og hvornår. det kunne være fedt hvis du gider at arangere det for det lyder som om du har prøvet det før

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jai!

 

Mange tak for det!!!

 

Er du i øvrigt ikke mand for at skrive "The TS-drummers salut" for 2500 lilletrommer eller hvor mange vi nu efterhånden er herinde....?  :lol:

:)

 

Jeg er frisk!

 

Noget specielt du går efter? :argh:

 

Jai

Link til kommentar
Del på andre sites

det lyder simpelt nok men hvor skal den general forsamling holdes og hvornår. det kunne være fedt hvis du gider at arangere det for det lyder som om du har prøvet det før

Jeg synes at det er op til den/de personer som skal stifte foreningen - hvor de vil have deres stiftende general forsamling. Og det vil være en god ide på forhånd at tage kontakt til en gruppe af folk som de gerne vil have i bestyrelsen. Et konkret oplæg er altid at foretrække. Og det er nok nemmest for "bagmændene" at få konkrete ideer vedtaget hvis der ikke sidder en stor skare som skal blive enige om alt.

 

Så kan man altid efterfølgende invitere til et "indmeldelsesmøde" hvor interesserede kan melde sig ind. Og herefter kan de vedtagne love tilrettes på kommende generalforsamlinger.

 

Hvis jeg bliver inviteret og i øvrigt kan komme - kommer jeg gerne med tasken fuld af gode råd!

 

Jai

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har været til at starte 2 foreninger og har siddet som bestyrelses medlem i nogle andre også, så jeg vil gerne hjælpe dig Lars med at få det startet op :gross: Du smider bare en PM ! Og som skrevet i en anden tråd har jeg lige fået noget ekstra plads på fyn, så vil gerne ligge hus(lade eller græsplæne) til noget kom-sammen :doo:

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu