Masser Af Nyt Grej!


Rømer

Recommended Posts

Ja så fik jeg endelig snuppet nogle billeder af alt det nye og gamle grej. Jeg har fået en heeeel del siden sidst jeg postede billeder herinde, så her kommer lige en liste. De nyeste ting står nederst.

 

- Sabian max splash 9"

- HHX evolution 18" crash

- Roc'n'soc trommestol

- Pearl eliminator dobbeltpedal (med rem)

- 8" tama superstar (det gamle fra 80'erne) mahogny finish tam

- Dixon rims til 8", 10" og 14". Den sidstnævnte er sådan en ring med ben på så min 14'er blir lavet om til en gulvtam

- Lidt forskellige bags i størrelserne 22", 10", 11", 14"

- Tama superstar (også det gamle fra 80'erne) 14*8" snare i supermahogny finish, købt af medlem Korsgaard som oveni handelen stak mig en trommebag med i købet :tu: Fandme en guttermand at handle med! Derudover fik jeg jo igen en lejlighed til at prøve det grønne monster :)

- Pearl lilletrommestativ - tak til mg04b18 for en god handel

- Pearl p1000 bækkenarm

- Zanki 22" ride købt af medlem Stixx - tak for god handel til dig også :)

 

Desuden har jeg fået smækket lidt coated ambassadors på tammerne så hele herligheden lyder virkelig virkelig godt! Jeg mangler dog stadig meeeget før setup'et er fuldendt :(

 

Desuden vil jeg også lige rette en uopfordret tak til Jes fra drsdrums.dk som virkelig har været en guttermand til at hjælpe og give nogle gode tilbud :tu:

 

Kommentarer, ris/ros, spørgsmål, offtopic, smalltalk - alt er velkomment ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal du ikke af med det der Sabian med en pokkers masse keyholes? :)

Ej jeg har bestemt mig for at smadre det helt, det er fint nok som sådan en skraldeeffekt :(

 

Trommebasker - ja den er ret tyk, har 2 huller i bunden ligesom på en aax fusion hat. ved dog ikke så meget om den ellers da jeg har arvet den fra min mor - men tror nok den er fra 80'erne eller deromkring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nogen speciel grund til at du ikke bruger 12" ??

 

 

Ser ellers lækkert ud..

 

 

Men en 16" ville satme lige sætte prikket over i'et...

 

Super cool set /setup!!!!!!

Tjah jeg var bare begyndt at bruge den mindre og mindre. Den fylder en del og jeg brugte den generelt bare i rundgange som fyld. Synes det bliver meget mere spændende med 8", 10", 14", 16" setup'et som er det jeg går efter - og JA jeg mangler virkelig den 16'er! Der har bare ikk rigtig været noget på ebay eller de andre steder jeg har kigget de sidste 2-3 mdr.

 

Og tak for de positive kommentarer folkens :) Det blir bare så pisse fedt når jeg får fundet en 16'er og én til 22'er + får købt og udskiftet lidt flere bækkener!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser godt ud

Flere billeder!

Flere?? :( Sys nu ellers jeg tog mange. Har faktisk ét hvor man kan se setup'et oppefra, men det vil ikke uploades af en eller anden grund :)

 

Ellers kan i få nogle flere når jeg skal i studiet - så kan jeg også lige få pudset det hele lidt :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ellers også fedt bækken setup.

 

Hvad har du forresten givet for den Rim med ben? Kender kun Gauger's system - lækkert men koster altså også en del

Link til kommentar
Del på andre sites

Ellers også fedt bækken setup.

 

Hvad har du forresten givet for den Rim med ben? Kender kun Gauger's system - lækkert men koster altså også en del

Takker :) Jeg gav 495.- ved drsdrums.dk, virkelig en lækker sag især hvis man gerne vil ha' en racktom på ben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu