Now Optur


k_50

Recommended Posts

NN: Det store fede røvhul, der bøffede min pung i sidste weekend har åbenbart nået at bruge mit dankort til at køre i taxa osv. for næsten 2000kr., før jeg opdagede, det var væk, og fik det spærret.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 604
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

NO: Jeg har fået min dansk/historie-opgave tilbage med et fint 10-tal.

 

Jeg har det fantastisk, har været i København med de andre klimalømler for at protestere og feste på de riges bekostning.

Jeg skal spille koncert på fredag og efter det skal jeg sikkert bare ud og male og feste. Woop!

Link til kommentar
Del på andre sites

NO: Jeg har lige fundet et par kuverter i postkassen med mit kørekort, sygesikring, studiekort og wildcard, der lå i min pung, da den blev nolet for et par uger siden. Det er alligevel små 1000 kroner, jeg slipper for at bruge på nyt plastic nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

NO: Min nye gamle lilletromme

 

NA: Spise med Price. Det er et fantastisk program, men hold da op, hvor det sætter min GAS i gang. Jeg kom til at forvilde mig ind i Magasins køkkengrejsafdeling på jagt efter en gave til min søster, og jeg var lige ved at ringe til banken og starte en kassekredit, så jeg kunne få kobberkogegrej, røremaskiner osv.

Man er jo ikke rask, når man mener, at en stegepande til 2500kr. og en gryde til endnu mere ville være ganske fornuftige og nærmest nødvendige at spendere sin SU på....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 3 uger senere...

NO: Jeg nåede lige at få en billet til Roskilde, inden de blev udsolgt.

 

NN: Billetlugen har til gengæld sendt billetten et forkert sted hen.

 

NO2: Ham gutten, der har fået min billet, var flot nok til at ringe og gøre mig opmærksom på det.

 

NN2: Jeg blev vist lidt for flot, da vi fejrede fødselsdag i går - har det stadig helt sygt. Set i bakspejlet var det måske ikke alligevel så fed en ide, at vi satte os til at spille Martha, da gæsterne var gået hjem....

Link til kommentar
Del på andre sites

NO: totalt i orden gavehøst fra min fødselsdag i onsdags! Bl.a. blev det til en stegegryde i støbejern, margretheskåle og en mandolin. Så skal der fandme laves gryderetter og grøntsager i perfekte skiver og strimler.

Link til kommentar
Del på andre sites

NO: tre dage til at jeg bliver student!!

 

NO: fik et 10-tal i dansk til afsluttende dansk skriftlig!

 

NN: Fik 7 i musik, pga. min fantastisk ringe præstation i analyse-delen, men fik dog af vide at sammenspillet og min solo præstation var helt i top!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

NO: Er på besøg hos mutter, og vi skal jo selvfølgelig have sygt lækkert, bestående af:

 

Forret:

Kæmper rejer marineret i hvidløg og mango, anrettet på sprød salat.

Hertil hjemmebagt flutes og hjemmelavet hvidløgssmør. (STÆRK SOM BARE POKKER)

 

Hovedret:

Helstegt oksefilet Royale med farin, bacon og friske krydderurter, med bagte rodfrugter.

 

Dessert:

Hjemmelavet isroulade med bærkompot.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

NO: Min SU er endelig gået igennem, så der ruller små 10k ind på min konto nu (jeg var lidt sent på den med at søge, så det er for både juli og august). Så kender jeg fandmer en, der skal betale sin husleje og have en tur til frisøren (og måske også købe de der fede cowboystøvler, han så på dba forleden)...

Link til kommentar
Del på andre sites

NO: Ekstraordinært meget på kontoen denne måned. OG i næste da jeg ikke laver andet end at arbejde for tiden (og spille musik..og drikke øl). Men så længe arbejdet består af musik, så bliver det nærmest ikke bedre!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

NO: Skal på rustur med et hus nye Ruc'ere i morgen. Det bliver helt sikker lige så sjovt som hårdt at skulle holde styr på dem de næste 3 dage.

NO2: Sidder og laver playlist til et af de for ruslingene hemmelige arrangementer på turen. Menuen står på Pantera og Body Count.

NA: Jeg skal fåkking tidligt op i morgen, så jeg burde gå i seng, men det er så rart at sidde med en kold øl og høre Slash og næsten lave noget fornuftigt...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu