Ex-bandmedlemmer


Lauszus

Recommended Posts

  • 1 year senere...

Ja jeg ved godt det er en gammel tråd, og det ikke harme, jeg vil ud med.

 

Indtil julen 2010 spillede jeg i er rockabilly band, som (med udskiftninger på flere pladser) havde eksisteret i 13 år (10 med mig bag trommerne). Nå men til jul opløste 2 fra bandet (de er private venner gennem 20 år) bandet, og sagde, at de ville starte på en frisk og skifte stil fra rockabilly til jazz, samt nedtone øvefrekvensen. Dette skete uden problemer, ingen sure miner, og vi skilte med løftet om at ses i fremtiden.

Jeg har sidenhen stablet et coverband op (en gammel drøm) og på sidelinjen fulgt de gamle band-drenge. Og nu har de 2 (bas og klaver), som ville starte forfra, slået sig sammen med en sangerinde, ny trommeslagere og vores gamle guitarist. Og stilen er rockabilly, swing, jazz og rock n roll mm.

 

Jeg er ikke harm, sur, vred, skuffet eller andet, men det slog mig da lidt, at de to ville starte forfra med jazz, men 4 mdr senere, så er de tilbage i den gamle stil og med samme øvefrekvens som før. Hvis det bare havde drejet sig om, at de ville skifte vores sanger og jeg ud, så fred være med det, men jeg kan kun undres over, at deres gamle drengedrøm nu er lagt på hylden...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke harm, sur, vred, skuffet eller andet, men det slog mig da lidt, at de to ville starte forfra med jazz, men 4 mdr senere, så er de tilbage i den gamle stil og med samme øvefrekvens som før. Hvis det bare havde drejet sig om, at de ville skifte vores sanger og jeg ud, så fred være med det, men jeg kan kun undres over, at deres gamle drengedrøm nu er lagt på hylden...

 

 

jeg har det på nøjagtig samme måde! dog havde jeg kun spillet med mit gamle band i et års tid, da forsangeren og den ene guitarist pludselig fik "stress" og ikke ville være med mere. nu er de begge i samme stil, i samme slags band osv.. :)

 

nogle gange gør folk bare underlige ting, istedet for at snakke ud om tingene der går dem på! :confused:

 

og ja Jonas... SHIT EN GAMMEL TRÅD! :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har det på nøjagtig samme måde! dog havde jeg kun spillet med mit gamle band i et års tid, da forsangeren og den ene guitarist pludselig fik "stress" og ikke ville være med mere. nu er de begge i samme stil, i samme slags band osv.. :)

 

nogle gange gør folk bare underlige ting, istedet for at snakke ud om tingene der går dem på! :confused:

 

og ja Jonas... SHIT EN GAMMEL TRÅD! :doo:

 

 

Ja det er træls, hvis folk ikke melder ud. Men det skal dertil siges, at jeg igennem længere tid (og var ikke alene om det i bandet), var begyndt at blive irriteret over småting, og den gamle dråøm om et coverband dukkede op i perioder. Men havde de sagt, at de ville spille med nogle andre, så ville det også være ok. Man kan bare ikke lade være med at tænke hmmmm Men jeg har kun de bedste tanker om de gamle drenge og ønsker dem held og lykke med projektet. Jeg er jo selv videre i ny konstellation, og med noget musik som jeg brænder 100 % for.

Så alle er glade.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 måneder senere...

Har lige skrevet med ham, og han bliver ved med at retfærdiggøre det med, at det var ham, der tegnede vores logo :doo:

 

Undskyld. Det er ikke for at gøre nar af skæbnen.

Men det er simpelthen ironisk sjovt!

Tænk at man kan være så intrigant!

Det er nok et af de tyndeste argumenter jeg nogensinde har hørt. HAHA! Mit impulsive udbrud..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu