Julefrokost.


erge

Recommended Posts

Gæst Alvar fra Norge

Jeg syns absolutt dere burde arrangere en frokost/møte. Det blir nok litt vanskelig for meg komme grunnet det faktum at jeg bor i norge, men Danmark er nå ikke såå stort heller.

God jul. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hey jeg sys at ideen er super duper, jeg synes at det er helt forkert ikke at holde nogen form for Fest/møde, vi er jo alle sammen trommeslagere, og for det andet kunne det også bare være skide hyggeligt.... og gunnar, hva sker der med dig sir` jeg til dig, du SKAL fandme med... :D

 

 

mvh Esben

 

 

 

 

Ps. glemte at sige jeg gerne vil med (doh) :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er også stadig stærkt for.

Som skrevet tidligere er jeg under 18, og har ingen bil, men jeg jeg vil selvfølgelig smide penge til benzin, hvis jeg må køre med en, eller flere for den sags skyld.

 

Jeg synes det kunne være super hyggeligt at samle en masse trommenørder til et fællesmøde, hvor vi kan diskutere grej til sent ud på natten, og få drukket nogle øl og røget nogle cigaretter.

 

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 måneder senere...
Kommer dem fra Sjælland hvis man laver noget i Odense?

det er lige lidt langt væk synes jeg, men man kan jo snildt være en 10 stykker i en kassebil (varevogn, rugbrød?).

 

Det kunne være sjovt at få sat ansigter på folk!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Mads Kristian Juul Schmidt

Odense er lidt mere centralt, er det ikke?

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange jyder her er...

Link til kommentar
Del på andre sites

det er lige lidt langt væk synes jeg, men man kan jo snildt være en 10 stykker i en kassebil (varevogn, rugbrød?).

 

Det kunne være sjovt at få sat ansigter på folk!

1) Odense ER det mest centrale sted!

2) Alle kan komme med tog, drikke hjernen ihjel og stadig komme sikkert hjem!

 

- det eneste problem er, at Københavnere er lidt for tunge i røven nogle gange :(

Så snart det der sker er UDENFOR CPH, så bliver de hellere hjemme. Se nu med Danny Gottlieb f.eks. - hvor mange Sjællændere kom der? :D Hvor mange fynboer og jyder tager ikke til CPH når der er clinic der? Det er altså UNDERLIGT (og trist) ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

For nu lige at tage denne julefrokost et skridt videre, så vil det jo nok indbefatte at vi får "nedsat en arbejdsgruppe" haha... Men faktisk - nogen der kan gøre noget praktisk, nogen der kan stå for mad, hvad med musik osv?

 

Kom lige med Jeres gode idéer til hvad sådan en julefrokost skulle bestå af...

Link til kommentar
Del på andre sites

Tja, den kunne jo bestå af sild, div. lune retter, øl, snaps, trommevideor, gearsludder, evt spil og gemytligt samvær til ud på natten. Måske KUNNE det indledes med en clinic med en - to udvalgte ping'er?!?!?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu