Help!


Hasselhoff

Recommended Posts

Hey folks,

Som overskriften antyder så har jeg et problem!

Eftersom jeg er venstrehåndet og spiller på et højrehåndssæt, placerer jeg de fleste af mine bækkener i venstre halvdel af sættet. Men problemet for tiden er at hi hat-stangen er for lang, og derved står i vejen for et evt. crash bækken.

Så mit spørgsmål til jer er, hvordan og hvorledes jeg skal gribe situationen an? Skal den bare saves af? Hvis ja – hvad vil så være den fornuftigste måde at gøre det på? Og hvordan undgår jeg at den (stangen) så efterfølgende ikke er mega skarp?

 

Hvis emnet tidligere har været til debat så skriv gerne et link. Er forholdsvis ny herind.

 

På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal helt klart begynde at træne din højre hånd, så du kan komme hele vejen rundt om sættet. Men skal udnytte hele cirklen rundt om sig, og ikke indskrænke sig til den ene side.. Det for dumt. :)

 

Men ja, en sav? Rettere en nedstryger..

 

Troede lige dit "tredie ben" (penis!) var for langt.. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Sav for dælen bare lortet af. Synes også et hihatstativ uden for stor en "stang" over hihatten ser tosset ud, så hver gang jeg har fået et nyt hihatstativ har jeg altid savet af stangen, således der kun er omkring 5 cm overskydende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu