Imens Vi Venter På


Korsgaard

Recommended Posts

Er der ingen der har fundet ud af endnu, at de 310 bpm er redigeret, så den kører hurtigere end normalt? :huh:

 

:tu::lol::lol::lol:

 

 

Hahhaha

At dømme efter kommentarerne i tråden - NEJ! :D :D

 

Det var sgu sjovt at læse, når folk virkelig tror at det er seriøst :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

At dømme efter kommentarerne i tråden - NEJ! :huh::D

 

Det var sgu sjovt at læse, når folk virkelig tror at det er seriøst :lol:

Ja..og nej :tu:

Den er nok lidt indforstået. Frank påstår han kan spile 16. dele i 260 bpm - så tænkte jeg at den skulle spices op til 320 bpm :lol:

 

Jeg håber ikke nogen føler sig "snydt". Jeg troede bare at eftersom Frank allerede i første indlæg skrev at klippet med 320 bmp. var godt lavet, var den ligesom gennemskuet.

 

210 bpm. derimod er skam ægte nok.

 

:lol::lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lidt offtopic: På www.veoh.com kan man uploade lige så lange videoer med lige så høj kvalitet, som man lyster. Ingen begrænsninger, og det koster gratis.

Desuden er siden møggenial. Hvis du gerne vil finde nogle dokumentarer eller et afsnit af en serie, så er det et godt sted at søge. Og jeg mener det er legalt.

 

Tjek det!

 

Og nu til trommerne :( Jeg sidder bare og tænker: "iih, gid jeg kunne det der". Jeg har godt nok ikke trænet hurtigfuzz, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en meget, meget, meget blid guide der ligesom starter i det helt små og ellers bare advancer derfra. Det kunne f.eks. være en log her på siden - hvis nogen orker at lave en, eller har lavet en. :(

 

Men for silvan da, det ser godt, jeres fodarbejde. Fra et kritisk synspunkt kan man godt snakke lidt om det "ægte" klip med de 210 bpm. Altså, det er sgu ikke for fed når slagene overlapper og bliver ujævne. Jeg ved ikke om du kan spille dem perfekt, men det der ville blive kikset til en koncert. ;) Så hellere en smule langsommere.

 

En trommeslagerdude jeg kendte, sagde engang noget med, at: "hastigheden kommer med kontrollen". Jeg synes det lød ret godt, men jeg ved ikke hvor meget der er i det?

 

 

Undskyld, hvis jeg virker cranky... Har lidt en dårlig dag. :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

En trommeslagerdude jeg kendte, sagde engang noget med, at: "hastigheden kommer med kontrollen". Jeg synes det lød ret godt, men jeg ved ikke hvor meget der er i det?

Yes kontrol gør der mere tight og jævn i højere tempi, men du kan ikke bilde mig ind at du kan spille + 200 bpm ved udelukkende at øve i 120. Langsomme fremskridt sikrer optimal kontrol men synes også godt at man ind imellem kan presse tempoet, og så lade kontrollen komme bagefter ligesom vanskelige grooves hvor stickingen først skal på plads før det kan spilles flydende.

 

Forøvrigt sjovt at hastighed er så afgørende for os slagere når vi snakker bd. Spørgsmål og råd om dobbeltpedal/dobbelt stortromme teknik må være det mest gennediskuterede emne på samtlige trommefora der findes :( Til gengæld sjældent at man ser lignende om fx et single stroke roll :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lidt offtopic: På www.veoh.com kan man uploade lige så lange videoer med lige så høj kvalitet, som man lyster. Ingen begrænsninger, og det koster gratis.

Desuden er siden møggenial. Hvis du gerne vil finde nogle dokumentarer eller et afsnit af en serie, så er det et godt sted at søge. Og jeg mener det er legalt.

 

Tjek det!

 

Og nu til trommerne :) Jeg sidder bare og tænker: "iih, gid jeg kunne det der". Jeg har godt nok ikke trænet hurtigfuzz, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en meget, meget, meget blid guide der ligesom starter i det helt små og ellers bare advancer derfra. Det kunne f.eks. være en log her på siden - hvis nogen orker at lave en, eller har lavet en. :(

 

Men for silvan da, det ser godt, jeres fodarbejde. Fra et kritisk synspunkt kan man godt snakke lidt om det "ægte" klip med de 210 bpm. Altså, det er sgu ikke for fed når slagene overlapper og bliver ujævne. Jeg ved ikke om du kan spille dem perfekt, men det der ville blive kikset til en koncert. :) Så hellere en smule langsommere.

 

En trommeslagerdude jeg kendte, sagde engang noget med, at: "hastigheden kommer med kontrollen". Jeg synes det lød ret godt, men jeg ved ikke hvor meget der er i det?

 

 

Undskyld, hvis jeg virker cranky... Har lidt en dårlig dag. :(

Du skal sq ikke undskylde ;)

 

Jeg optager tit migselv når jeg øver og derefter studerer hvordan og hvorledes..

og du har helt ret...... det ville lyde kikset til en koncert.......MEN det blev postet herpå TS.DK for at få Frank ud af busken (og det hjalp :huh: )

 

Havde været væk fra trommerne i 14 - 15 dage og blev lidt rusten.

 

210 Bpm kan jeg spille 100% stabilt når jeg er i kampform. 218 - 222 på en god dag.

 

Målet er 666 Bpm.... LOL!

 

hav en god fredag!

 

P.s. Jeg er sq lige blevet Far!

Billeder kommer senere :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Paradiddle My Snizzle
Forøvrigt sjovt at hastighed er så afgørende for os slagere når vi snakker bd. Spørgsmål og råd om dobbeltpedal/dobbelt stortromme teknik må være det mest gennediskuterede emne på samtlige trommefora der findes :( Til gengæld sjældent at man ser lignende om fx et single stroke roll :(

Hehe, på drummerworld synes jeg de fleste emner er "er B8 bækkener gode" og "skal jeg købe pacific eller pearl eller gretsch" :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal sq ikke undskylde :(

 

Jeg optager tit migselv når jeg øver og derefter studerer hvordan og hvorledes..

og du har helt ret...... det ville lyde kikset til en koncert.......MEN det blev postet herpå TS.DK for at få Frank ud af busken (og det hjalp :( )

 

Havde været væk fra trommerne i 14 - 15 dage og blev lidt rusten.

 

210 Bpm kan jeg spille 100% stabilt når jeg er i kampform. 218 - 222 på en god dag.

 

Målet er 666 Bpm.... LOL!

 

hav en god fredag!

 

P.s. Jeg er sq lige blevet Far!

Billeder kommer senere :uhm:

tillykke.. håber ungen er velskabt.

 

 

/trvk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder dejligt med dit nyfødte barn. Jeg håber alt godt for den! :tu:

 

Det står lidt i modspil til min dag. Familiens hund blev aflivet i morges, og begravet i eftermiddags. Det var noget af det mest ubehagelige nogensinde. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak skal du ha makker :-)

Jep, HAN har det godt (moderen osse)

4240 gram!!! og 55 Cm. lang (10 cm højere end mig CITAT: Kaptajn Krogh)

Det tog 4 timer alt i alt.

 

:tu:

Tillykke med knægten! Han skal vel være hæwi-slager lige som farmand, når han bliver ældre? :tu:

 

Lige et spørgsmål: Var din kone ikke sat til at føde mit under Roskilde? Noget med, at du ikke kunne opleve Slayer pga. fødslen?

Anyways, tillykke med sønnikke! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak skal du ha makker :tu:

Jep, HAN har det godt (moderen osse)

4240 gram!!! og 55 Cm. lang (10 cm højere end mig CITAT: Kaptajn Krogh)

Det tog 4 timer alt i alt.

 

:P

Super! Tillykke med knøsen. Jeg går ud fra du har et børnesæt klar til ham, når han bliver gammel nok til at sidde... :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med knægten! Han skal vel være hæwi-slager lige som farmand, når han bliver ældre?  :tu:

 

Lige et spørgsmål: Var din kone ikke sat til at føde mit under Roskilde? Noget med, at du ikke kunne opleve Slayer pga. fødslen?

Anyways, tillykke med sønnikke!  :P

Tak!

Jo, han skal da have et lille Tama sæt!!

Hun var ikke sat til under Roskilde...men man har jo hørt om for tidligt fødte børn..ikk :-)

Det kan godt være jeg skrev hun var sat til under Roskilde, i så fald var det noget sludder.

:tu:

Redigeret af Korsgaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, han skal da have et lille Tama sæt!!

Nånå? Der er vel ingen grund til at pine drengen? Jeg mener.. Han må da blive totalt til grin i børnehaven hvis han render rundt og spiller på Tama? :tu::P

 

Nå, Men tillykke med ham! :-)

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

For dælan da....tillykke med den lille da :tu:

 

:lol: Ja det er da tæt på han er højere end dig allerede ;) Hmmm det kunne da være fedt med et "lille" Tama sæt til ham :hmm: Jeg tænker Starclassic maple i Green Sparkle(ligesom farmands selvfølgelig) i størrelserne - 8"-10"-12"-14"FT og 2x18" BD og så med en Joey J sig.snare i 13"x6.5" :dev: Så er der sgu hævi-sæt til de små :tu:

 

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu