Alex's Logbog!


Alex Buck

Recommended Posts

denne logbog er egentlig mest for mig selv..

 

og bl.a til at poste videoer i som jeg ikk ved hvor jeg skal poste andre steder..

 

 

så generelt er det nok ikk den mest spændende læsning.. men den vil forhåbentlig blive opdateret når jeg har øvet med bands eller været ude og spille.. eller bare har øvet alene.. nu må vi se..

 

 

 

vil lige starte med et link til en video, med mig der leger med noget dobbelt pedal.. det er en af den slags, der ikk var tiltænkt nettet, men nu kommer den altså alligevel.. kunne godt tænke mig lidt kommentare på hva jeg evt kunne forbedre...

 

 

-Alex / MACHINEfuckin'HEADlidt DW9002 lir.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

så sker der lidt nyt..

var nede of øve med mit død/grind-band, GORY DISMEMBERMENT..

 

havde en masse nyt gear med (dw9002 pedal, 13"x3" piccolo og mit nye gibraltar rack nå ja, og så nyt LT skind og BD Skind)

 

 

vi spillede et par timer og så øvede jeg selv i to timer..

 

jeg skulle lige vende mig til min nye pedal men damn den er HOOOT!

og så fik jeg rykket rundt på trommerne med mit nye rack..

 

så nu har jeg 10" 12" 14" oppe og 16" nede.. det virker bedre for mig..

 

og så fik jeg smidt min piccolo ind i setuppet.. det er fedt at kunne variere mellem de to snares..

 

generelt øvede jeg 16'dele fills altså

 

| LT |tom1|tom2|tom3|tom4|

|1234|1234 |1234 |1234|1.....|

 

og så fire slag mellem tammer og BD..

vil næste gang øve dobblet slag lige ledes..

altså så det er h h v v i hænderne og så h h v v i føderne..

 

har også øvet en masse dobblet slag med fødderne på mit øve sæt..

 

 

hmm, men i morgen skal jeg ud og spille med mit band Pilla Depree

 

det skal nok blive godt. det er et helt andet setup jeg bruger der.. det er kun 1 tam over BD og så en gulv tam.. og så et crash og et ride/crash..

 

nå men det var lidt ligegyldig sludder herfra..

 

der kommer lige lidt skod-kvalitets billeder taget med min mobil af mine trommer fra øveren idag..

Link til kommentar
Del på andre sites

så er der sket lidt nyt her...

var nede og øve igår med mit band..

vi optog en lille skodvideo som absolut ikk kan bruges til en skid, men i skal da ikk snydes for linket til den

 

Gory Dismemberment - Eaten By a Clown

 

 

jeg optog også en video med mig selv der spiller trommer.. kvaliteten er ikk super fed, men den er også optaget med et almindeligt kamera, så det er bare mic'en i kameraet..

 

jeg ved den er lidt lang, og ustruktureret.. men håber i vil give lidt kritik på den.

 

Min Trommevideo

 

jeg har optaget mere end det, men det skal lige redigeres først..

 

det var alt for denne gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

så er der sket lidt nyt her...

var nede og øve igår med mit band..

vi optog en lille skodvideo som absolut ikk kan bruges til en skid, men i skal da ikk snydes for linket til den

 

Gory Dismemberment - Eaten By a Clown

 

 

jeg optog også en video med mig selv der spiller trommer.. kvaliteten er ikk super fed, men den er også optaget med et almindeligt kamera, så det er bare mic'en i kameraet..

 

jeg ved den er lidt lang, og ustruktureret.. men håber i vil give lidt kritik på den.

 

Min Trommevideo

 

jeg har optaget mere end det, men det skal lige redigeres først..

 

det var alt for denne gang.

Hey! jeg er helt vild med det! begge videoer! kan i ikke snart komme i studiet! det lyder meget intersant/fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

kan i ikke snart komme i studiet! det lyder meget intersant/fedt!

hehe, er imponeret over at du kan få noget ud af den video :)

 

men altså vi arbejder lidt på at finde et sted at indspille bare et par numre.. ikk nogen super kvalitet bare et eller andet.. uden det koster det store

(så hvis nogle her inde kender nogle , der kan indspile den slags musik for en billig penge så må i gerne sige til)

 

men tak fordi at du kan lide den hvor jeg spiller alene..

 

det er altid lidt et sats at smide en video op her, hvor der er så mange der er meget bedre end en selv...b

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg optog også en video med mig selv der spiller trommer.. kvaliteten er ikk super fed, men den er også optaget med et almindeligt kamera, så det er bare mic'en i kameraet..

 

jeg ved den er lidt lang, og ustruktureret.. men håber i vil give lidt kritik på den.

 

Min Trommevideo

 

jeg har optaget mere end det, men det skal lige redigeres først..

 

det var alt for denne gang.

Kan godt li at din koklokke pludselig falder af ;):);-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu