Alex's Logbog!


Alex Buck

Recommended Posts

  • Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Musikken siger mig IKKE EN SKID.... :argh: Men du spiller sgu fedt, god teknik :D Dit crash har det vist ikke så godt :)

 

 

 

Krogh

hehe,det er jo en smagssag:D

men fedt at du kan se udover det..

 

men tak :D

 

og nej, det er ret smadret. men pengene er der ikk til at skifte det ud, såå.. spiller det til det dør! haha

Link til kommentar
Del på andre sites

så er der en lille update :tu:

 

idag inspillede jeg med mit dødsmetal band.. det var super fattigmands indspilninger.. mic's : to everheads og en i BD. en til guitar og en til bas..

 

og så vokal på bagefter..

 

jeg skal nok lige smide et link når musikken er kommet på nettet. men mixet skal lige godkendes af de andre i morgen..

 

 

 

og i pausen mellem indspilningen af to numre, indspillede mig og bassisten lige 6 numre. men mig på guitar:D -det er avantgarde-grind.

 

SnakeBite (Avantgarde-Grind)

 

hmm, det var det for denne gang:D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

en lille UpDate:

 

har købt to splash bækkener af medlem "Louis Gundelach"

8" Zildjian Edge Flash Splash

8" Sweetspot Comfort Splash

 

og så venter jeg på en 8" tam købt af "Gravengaard"

den skulle gerne komme i starten af næste uge-

 

jeg citerer:

"Det er WorldMax tammer,

men har ladet mig fortælle

at det rent faktisk er

Keller kedler de er lavet af,

så det er sgu helt fedt."

- Gravengaard

 

grunden til at jeg køber den er at jeg ikk helt ved om jeg vil/kan bruge en 8" så derfor hellere købe en lidt billigere en, og så prøve med den, end at investere i en pearl session/birk tam nu.

 

så ser frem til at få den med i mit setup, samme med de to splash:D

 

og så er det også lidt lir at kunne sige man spiller på en tromme der har ingået i det legendariske og yderst velomtalte kulfiber sæt. hehehe :tu::)

Link til kommentar
Del på andre sites

late night update..

 

uden noget at opdatere med :tu:

 

blot et spørgsmål til folket!

 

angående stol..

 

hvor meget har ens stol at skulle sige i forhold til ens spil?

jeg har en ganske almindelig stol uden ryglæn eller noget fancy..

 

overvejer lidt at tage en kontorstol med i øveren, for at få noget ryglæn..

 

 

håber nogle kan give mig nogle råd, eller har noget erfaring at dele ud af..

 

 

 

 

p.s. til frank! -vi vil se videoer snart! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har et med traktorsæde og ryglæn.

 

Ryglænet bruger jeg således at det giver mig en lille smule støtte i lænden og jeg retter mig lidt mere op (godt når man spiller dobbeltpedal!)..

 

Så bruger jeg det også når de andre i bandet øver et eller andet eller bare diskuterer og trommeslageren ikke har en skid at lave, som en "rigtig" stol... læner mig tilbage og bruger lilletrommen som fodskammel og tager mig en drink :D Arj, men det er virkelig nice at ha ryglæn. Det kan kun anbefales :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

ææææw, havde jeg blot 6000 kr!

 

så købte jeg andersson's lækre sæt

 

pearl export !

 

nå, men sådan er livet nu engang..

 

 

skal øve med mit metal band i morgen.. glæder mig til at få min nye 8" tam med.. og så tager jeg nok min kontorstol med for at se om det gør nogen forskel.. det går ihverfald ikk med den stol jeg har nu...

 

måske optager jeg også en ny video.. bare fordi jeg kan.. og fordi det er så fedt at kunne se sig selv spille, og så analysere på det bagefter.. det har jeg i hverfald meget glæde af..

 

nå men det var lidt fra mig idag..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

det sæt jeg lyster!uuuh, så ser det endelig ud til at jeg kan få skrabet penge sammen til det sæt jeg har været en smule våd i trussen over:

 

pearl export

2X20"

10" 12" 14" 16"

og pearl rack!

 

jeg sælger mit sæt til mit gym(hvis de går med til det, og det tror jeg!)

vel og mærket altså kun 10" 12" 14" 16" 22" plus evt nogle stativer..

 

det var lidt herfra..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 uger senere...
et mere

Jeg kan smadder godt lide din måde at sætte dit sæt op på denne måde her..men det er som om du mangler et eller andet....hmmm....måske en gulvtam mere men det er jo ikke nødvendigt men ja det er jo smag og behag

 

Men du har et fedt sæt... :D

 

Flere fotos .....!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Pis...man skal læse det hele igennem før man svare..:D

 

Jeg havde slet ikke set at du havde postet flere fotos ind..hvor du har 3 gulvtammer og ikke kun 2...:D sorry m8 :D

 

men stadig fedt sæt du har...men overvejer du at bygge ud med flere bækkener..? et bækken i midten af midtertammer...kunne måske være em god ide... :tu:

 

men igen...undskyld mit forrige svar var det jeg skrev uden at læse hele tråden....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan smadder godt lide din måde at sætte dit sæt op på denne måde her..men det er som om du mangler et eller andet....hmmm....måske en gulvtam mere men det er jo ikke nødvendigt men ja det er jo smag og behag

 

Men du har et fedt sæt... :D

 

Flere fotos .....!!

mange tak :tu:

 

mit bud på hva der mangler er en Stortromme mere.. det er i hvertfald noget jeg gerne vil ha..

 

 

jeg skal nok tage nogle flere billeder på onsdag

Link til kommentar
Del på andre sites

men har du egentlig meget erfaring om dobbelt pedaler..?

 

Er det svært...?

har da en del erfaring med det.. har spillet nogle år med dobbelt pedal..

 

om det er svært? er det svært at spille trommer ?? - det er vel et spørgsmål om øvelse.. jeg har f.eks et problem med at holde det jævnt længe.. altså jeg kan godt spille 200 bpm men ikk sindsygt længe..

Link til kommentar
Del på andre sites

Fede videoer mand!! dit setup blíver jo større og større :tu: fede videoer :( har du købt det pearl export?

mange tak :D

 

ja jeg arbejder også på at udbygge det!

 

nope, har ikk pengene.. og ingen har været interesseret i mit sæt på brugtmarkedet, såå.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu