Mig På Trommer


Frederik W

Recommended Posts

Jesus christus! :P

 

Jeg undskylder hvis min nysgerrighed støder dig!

Mit problem er, at du straks konkluderer at mine trommer lyder dårligt og at jeg ikke kan finde ud af at stemme dem.

 

Det får dig til at fremstå som en sur stodder, i mine øjne. Sikkert ikke din intention.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit problem er, at du straks konkluderer at mine trommer lyder dårligt og at jeg ikke kan finde ud af at stemme dem.

 

Det får dig til at fremstå som en sur stodder, i mine øjne. Sikkert ikke din intention.

Fair shit. Var heller ikke helt god til at formulere at det nok var fordi det var udenfor. Der sluges virkelig meget lyd

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair shit. Var heller ikke helt god til at formulere at det nok var fordi det var udenfor. Der sluges virkelig meget lyd

:-) Cool nok.

 

Jeg arbejder lidt på at låne lidt mikrofoner af en gut der har et studie. Så kan der komme lidt mere eller mindre ordentlig lyd af sættet :-)

 

Ellers må man bare komme til SS d. 17 November!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Jeg vil først og fremmest sige at jeg kan fornemme hvor lækkert dine tammer må lyd i virkeligheden, og de lyder ti gange bedre end stortrommen gør. Og desuden er lilletrommen ret lækker at høre på :D Men sådan er det jo når man har en 13" Custom made lilletromme ;)

 

Dine crashes og dit ride, vil jeg helst ikke udtale mig om, men din hihat derimod... Sweeeeeet...

 

Nå, men det var jo ikke lyden vi skal vurdere - hvilket egentlig burde være lige meget når folk ligger noget op..

 

Solid gang trommespil, lækkert at høre. Dog vil jeg gerne være foruden den dobbeltpedalos der.. Haha.. ;) Jeg tror du spiller meget federe uden den - men hvis du kun har haft den i 2 måneder, synes jeg sku alligevel det er godt klaret!!

 

:doo::D:-o - ud af fem :-o mulige.... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

[...]

 

:doo::D:-o - ud af fem :-o mulige.... ;)

Hold da op, tusind tak! :D

 

Ja, det dobbeltfis tage sgu tid at lære! ;)

 

Øver mig konstant på at simplificere mit groove, og gøre det solidt - men når der bliver optaget video syns jeg det er sjovt bare at spille derudaf ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 måneder senere...
Tak..! Selvom det er 5 måneder siden :lol:

Taget fra det jeg skrev derinde :-)

 

 

 

"Hold da kæft! Hvad er det for en snare du har?!

 

 

Og godt spillet da :) pedalen er måske lidt "sloppy" i starten, men det har du sikkert styr på nu :)"

 

 

Den snare lyder så feeeee! :uhm::tu: Og trommerne i det hele taget, synes ikke de lyder pap, de lyder lige efter min smag :uhm::tu:

 

 

selvom at det er 5 måneder gammelt... eller det der... :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Taget fra det jeg skrev derinde :-)

 

 

 

"Hold da kæft! Hvad er det for en snare du har?!

 

 

Og godt spillet da :) pedalen er måske lidt "sloppy" i starten, men det har du sikkert styr på nu :)"

 

 

Den snare lyder så feeeee! :hmm::uhm: Og trommerne i det hele taget, synes ikke de lyder pap, de lyder lige efter min smag :uhm::tu:

 

 

selvom at det er 5 måneder gammelt... eller det der... :lol:

Har også svaret på youtube :tu:

 

og tusind tak!! Der kommer nok mere snart - roder lidt med noget lydkort og en mikrofon.

Link til kommentar
Del på andre sites

Taget fra det jeg skrev derinde :-)

 

 

 

"Hold da kæft! Hvad er det for en snare du har?!

 

 

Og godt spillet da :) pedalen er måske lidt "sloppy" i starten, men det har du sikkert styr på nu :)"

 

 

Den snare lyder så feeeee! :hmm::uhm: Og trommerne i det hele taget, synes ikke de lyder pap, de lyder lige efter min smag :uhm::tu:

 

 

selvom at det er 5 måneder gammelt... eller det der... :lol:

Min gamle snare naturligvis.... :tu:

Drum Limousine -

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu