The Police


molu

Recommended Posts

Glemte lige: både SKOefoed og jeg er lidt snottede i dag :(

 

Hvorfor? :huh:

 

Fordi vi gik hele lørdag eftermiddag/aften/nat, stort set kun iført vores ts.dk t-shirt - men tænk sig: vi blev IKKE antastet af nogen :tu:

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja. fantastisk koncert. helt sikkert. Kan dog ikke forstå at nogle synes at andy summers stod tilbage blandt de andre. Synes da virkelig at hans rytme guitar holdte en del sammen på det band. Selvfølgelig sammen med sting selv. Nu taler jeg med alt respekt for en legende men jeg kan simpelthen ikke lade være med at tænkte på det. Er jeg og saxofonisten jeg bor sammen med de eneste som synes at stewart sejlede rundt med hans backbeat. Han spillede super fedt og tight når han spillede alle sine copeland signatur licks. mens jeg synes godt nok det var en anelse for meget. misforstå mig ikke. stewart er en af mine helte men er der andre der lagde mærke til noget utighthed udover de steder hvor bandet steg i tempo med vilje hvilket selvfølgelig var super fedt. :cigar: ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget dejlig Police koncert

 

Sting og copeland var super, Andy sommers var ok så længe han ikke spillede solos :tu:

 

Men Copeland var en stor oplevelse, han er en fantastisk trommerslager, og hans percussion var langt ud over det sædvanlige, jeg vil næsten sige han var aftens profil, (men man er vel forudindtaget som trommeslager)

 

Der var en afslappet stemmning og jeg nød at se dem spille musikken som voksen mænd i stedet for at forsøge at genskabe den vilde energi de havde som 20 årige, det havde sku været lidt patetisk.''

 

Så super oplevelse.

 

MVH Flemming

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 år senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu