Mike Portnoy På Mini Sæt


cmol

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har derimod ikke noget problem med at kalde folk, som synes at dette klip er velspillet, for umusikalske.

Jeg har sandelig heller ikke noget problem med at kalde dig en idiot..

 

Jeg forholder mig til sangen som den er i denne version, da jeg ikke har hørt den oprindelige udgave af den.. Og jeg synes bestemt at denne her version er en ganske god rocksang, nuvel, en smule fra min normale stil, men ellers er det sgu egentlig okay..

 

Man er sgu ikke umusikalsk bare fordi man har en anden mening.... :-):-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har sandelig heller ikke noget problem med at kalde dig en idiot..

 

Jeg forholder mig til sangen som den er i denne version, da jeg ikke har hørt den oprindelige udgave af den.. Og jeg synes bestemt at denne her version er en ganske god rocksang, nuvel, en smule fra min normale stil, men ellers er det sgu egentlig okay..

 

Man er sgu ikke umusikalsk bare fordi man har en anden mening.... :P:-)

Hvis man ikke har hørt dette nummer, er det sikkert fordi man ikke har hørt Beatles - og i det tilfælde vil jeg sige at der er en stor mangel i ens musikalske opdragelse!! :-):-o

 

Men nu har hver mand sin mening, så fred være med det. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man ikke har hørt dette nummer, er det sikkert fordi man ikke har hørt Beatles - og i det tilfælde vil jeg sige at der er en stor mangel i ens musikalske opdragelse!! :-):-)

Jeg har sandelig hørt Beatles, og har også i flere sammenhænge spillet alt lige fra enkelte numre til flere Beatles numre.. Så det holder ikke stik.. Men det var nu heller ikke MIG der havde et problem med det der "hver sin smag".. Den fyr skal ikke kalde mig umusikalsk fordi jeg synes de spiller et fedt nummer fedt.... :-):P

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har sandelig hørt Beatles, og har også i flere sammenhænge spillet alt lige fra enkelte numre til flere Beatles numre.. Så det holder ikke stik.. Men det var nu heller ikke MIG der havde et problem med det der "hver sin smag".. Den fyr skal ikke kalde mig umusikalsk fordi jeg synes de spiller et fedt nummer fedt.... :-):-)

Jeg sagde såmænd ikke at du ikke havde hørt beatles. Jeg sagde bare at det sikkert var meget sandsynligt hvis man ikke kendte nummeret her.

 

Her er en udgave fra '71 fra The Concert for Bangladesh: http://youtube.com/watch?v=T7qpfGVUd8c

 

Selvom det er de originale kunstnere, dog uden for beatles sammenhæng, så synes jeg det er fedt at de tør spille igennem og se lidt stort på originalen. Det var desuden også Clapton der spillede guitar på originalen, og det er sq svært at overgå den solo synes jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu