Kender I De Her?


Rasmus Espersen

Recommended Posts

Hej, så lige Modern Drums foside, hvorpå disse er.

Det er da voldsomt smart! Nogen som kender dem og ved om de passer til alt, og om de er så smarte som de lyder til? For jeg må da indrømme, at jeg er fristet. Kan aldrig finde min stemmenøgle, kunne være rart altid at have en ved hånden - imens man spiller!

 

Forresten: Ideen er, at det er stemmenøgle og wingnut i en. Du kan bruge den til at holde dit bækken på plads, men vend den om og du har en stemmenøgle!

201.jpg

Redigeret af Razmüze
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu har jeg min stemmenøgle i hullet i stortrommen.. Ellers kunne den nok sagtens blive siddende placeret på en stemmeskrue på lilletrommen.

 

Nogle stemmenøgler er også så store så de bare kan sidde i stortrommereifen under en lug.

 

Nå, men smart det synes jeg ikke at DET der er. Det ikke noget fantastisk at skulle bakse med sine bækkener for at stemme sine tammer.

- Det skal være lidt lettere.

 

På nogle stortrommer er der også en airvent hvor nøglen lige kan være i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu har jeg min stemmenøgle i hullet i stortrommen.. Ellers kunne den nok sagtens blive siddende placeret på en stemmeskrue på lilletrommen.

 

Nogle stemmenøgler er også så store så de bare kan sidde i stortrommereifen under en lug.

 

Nå, men smart det synes jeg ikke at DET der er. Det ikke noget fantastisk at skulle bakse med sine bækkener for at stemme sine tammer.

- Det skal være lidt lettere.

 

På nogle stortrommer er der også en airvent hvor nøglen lige kan være i.

Det er da ikke for smart at have den i stortrommehullet. Den rasler og spærer for ventilationen. Rasler også ved lilletrommen, hvor den da nemt falder af.

Har man en holder et eller andet sted er det selvfølgelig det mest praktiske, men ellers vil jeg mene, at dette er ret smart. Så har du den jo altid ved trommesættet, og du kan stemme mens du spiller hvis der lige er noget...

 

Der findes bedre løsninger, men der findes så sandelig også mange værre.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Jeg har nu bare en trommenøgle siddende på en af stemmeskruerne på lilletrommen....så er den da lige ved hånden.

Har også prøvet at have den siddende på samme måde på gulvtammen, men så klirrede trommen så irreterende.

Yes, bruger jeg også. En på lilletrommen og en på gulvtammen, så er man sgu da helgarderet!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 2 måneder senere...
Køb jer Yamahas top serie hihat stativ, og i har en indbygget holder.. + den på jeres IC pedal... + den i nøglebundet.. og de 2 i tasken.. - Man løber aldrig tør!..

køb et tama starclassic omnitune og DW9000 pedalsæt.. så løber man aldrig tør :cigar: så for man en holder til at sætte på snaren også.. og ca 15 stemmenogler i flot design

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Til min yamaha snare kom der en lækker nøgle med i en lille pose som man bare lader hænge på whatever drum.. Så den der altid..

 

Ellers så en i nøglebundtet..

Redigeret af Vibe
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu