1) Velkommen På Trommeslageren.dk


Recommended Posts

Velkommen på Trommeslageren.dk - Danmarks mest vanedannende hjemmeside for trommeslagere og andre slagtøjsfolk :lol:

 

Som et nyt tiltag vil der i den nærmeste fremtid blive lagt hjælpe-emner op i denne kategori, ligesom gode råd til opførsel, regler for forum, tips til brug af siden osv. vil blive listet. På den måde bliver det let for nye medlemmer at orientere sig før brug, ligesom de garvede brugere også får et godt overblik over siden.

 

På snarligt genhør i denne nye kategori!

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak Gunnar fordi du tager min ide om en "Velkomst-pakke" op til handling så hurtigt! Det tager jeg sgu hatten af for (hvis jeg havde en på) :lol:

 

Jeg ved nemlig at mange nye vil kunne bruge den godt i starten.

 

Håber det blir en succes!!! Hvad jeg er ret sikker på det blir..!

 

//Drummy

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver kun mig der giver den gas, men skal gøre alt for at få det gjort så pædagogisk som muligt :lol:

 

På min emneliste står lige nu:

 

- Kategori beskrivelser

- Støtte-medlem/fordele

- Søgning

- Annoncer

- Regler/Sprogbrug

- Ranksystem

- Billedopload / Størrelse

- Slette annonce

- Redigering af indlæg

- Post i rigtig kategori

 

Hver af disse vil så få en tråd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Her på siden hedder det "Det tager jeg hi-hatten af for..." :P

Maa man saa kun bruge ride??

og hvad hvis man har 2 hihatte.

 

Rigtig god ide! Jeg synes egentlig umiddelbart at siden fungerer ganske fint, men det er nok en god ide med lidt info hvis medlemstallet stiger lige saa drastisk de naeste par aar.

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
  • 2 år senere...

Hei medsammensvorne trommeslagere, og takk for velkomsten til Trommeslageren.dk.

 

47-årig trommeslager fra Norge, journalist i Musikkpraksis, landets største musikkmagasin for musikere. Ivrig trommesamler, i særdeleshet skarptrommer, med forkjærlighet for Premier fra 60-tallet og bakover.

 

Er også eier av et håndlaget italiensk Le Soprano trommesett i Prima Original serien. Hvis noen har spørsmål, informasjon om nevnte interresser, ta gjerne kontakt. Alltid hyggelig å dele kunnskap og erfaringer.

 

Mvh

Robert/Paradiddle

Link til kommentar
Del på andre sites

Hei medsammensvorne trommeslagere, og takk for velkomsten til Trommeslageren.dk.

 

47-årig trommeslager fra Norge, journalist i Musikkpraksis, landets største musikkmagasin for musikere. Ivrig trommesamler, i særdeleshet skarptrommer, med forkjærlighet for Premier fra 60-tallet og bakover.

 

Er også eier av et håndlaget italiensk Le Soprano trommesett i Prima Original serien. Hvis noen har spørsmål, informasjon om nevnte interresser, ta gjerne kontakt. Alltid hyggelig å dele kunnskap og erfaringer.

 

Mvh

Robert/Paradiddle

 

Velkommen til :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites