Hjælp Til Ipod Køb!


sema

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg er ude og kigge efter en ipod (80gb). Jeg kan se at de fleste, som bliver solgt på dba koster omkring 1500kr. Kan det betale sig og købe sådan en, når en ny koster 1900kr? Og er det dumt at købe en brugt ipod ?

Håber i kan hjælpe mig :doo:

Mvh Sema

Link til kommentar
Del på andre sites

En helt ny vil der jo altid være større chance for virker bedre end en ny. Men hvis du kan finde en brugt hvor standen ret god, vil det da være en udemærket ide... :doo:

 

Personlig vil jeg heller købe en helt ny, og så give de ekstra par kr. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

iPods er skrøbelige hvis de ikke er blevet behandlet ordentligt.

Brugtkøb er usikkert hvis sælgeren udelader nogle ting om sin vare, som eventuelle fejl.

 

Hvis der derimod er garanti tilbage, og garantien tilhører en forholdsvis troværdig butik (det modsatte findes også) så kan du godt købe varen.

 

Overvej nogle ting, udspørg din sælger.. Ellers så køb da fra ny, det er det bedste du kan gøre for dig selv. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Der er kommet nogle nye iPod classics. De har også 80gb og koster omkring 1700 kr. Det der er godt ved de nye er at de er tyndere, har et nyt interface, der er bedre og mere smart end det gamle. Desuden er de lavet i aliminium. Findes både i sort og sølv.

 

Jeg ville uden tvivl give 200 kr. ekstra, da dem på dba hjøjst sandsynligt er de "gamle.

 

http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396428

 

Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu