Keller 14"x4"


Kenneth Andersen

Recommended Posts

Arg, der må jeg sku indrømme mr. panic drums, spray paint? Det da lige lidt for fesent til sådan en tromme! Du sku ha sendt den ind til en autolakør eller noget og betale dem de 500 kr for en ordentlig lakkering ;-)

Er du gal mand, 500 knaster..!

 

Det rækker SU'en vist ikke til!! :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Er du gal mand, 500 knaster..!

 

Det rækker SU'en vist ikke til!! :(

hehe, nej okay. Men alligevel! Han har jo VIRKELIG potentiale til at lave nogen fede snares! Så hvorfor ikk lige give den det sidste for at den virkelig bliver en drømmesnare ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

hehe, nej okay. Men alligevel! Han har jo VIRKELIG potentiale til at lave nogen fede snares! Så hvorfor ikk lige give den det sidste for at den virkelig bliver en drømmesnare :D

Det er en kedel jeg fik billigt, og er egentlig "bare" tænkt som et forsøg. Ville se om det var muligt, med min opsætning, at lave en kedel med inlay, der så ordentligt ud.

Og tak for rosen for øvrigt :tu:

 

Er du gal mand, 500 knaster..!

 

Det rækker SU'en vist ikke til!! laugh.gif

Lige præcis :D Det er dyrt at være studerende jo :-)

Så vil jeg hellere bruge de 500 kr af SUen til det rigtige hardware eller lign :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Hvor køber man lugs, seiding mekanisme, reifer osv. og hvad koster sådan nogle ting? Har planer om at købe et gammelt export, hvor jeg bruger 22,13,16 til tilbygning til mit sæt og 12'eren laver jeg til en fed snare, men jeg skal lige vide hvad pris for hardware er :D

 

Et link ville være dejligt, hvis der var nogen der gad :-o:cigar:

 

Tak drenge :-o:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu