Folketingsvalg


Daniel Fuglesang

Hvem stemmer du på?  

182 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Som medlem nummer 2 på denne fantastiske side (dette har intet med afstemningen at gøre men det må da gi' lidt street respekt) synes jeg det er på tide vi får et lille indblik i hvad de danske trommeslagere vil stemme om 3 uger. Jer der ikke er over 18år skal bare stemme alligevel. Ungdommen til magten :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 120
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har også stemt. Altså ikke til Folketingsvalget (endnu), men altså, øøhhe, ja, altså her i tråden!  :lol:

 

Har vi stemt ens, papa?  :lol: Som søn så far? Eller er det bare helt omvendt...?

Hvis det er din stemme ved [Kons], så har vi ikke. :tu:

 

Du ved godt, at det ikke har noget med rytme-kons at gøre, ikke :-o

 

Men da vi begge, ind imellem, arbejder for en af landets størte LO fagforeninger, så har vi nok stemt nogenlunde samme farve :huh:

Redigeret af Olje
Link til kommentar
Del på andre sites

ville have fulgt med i den anden tråd, men så blv jeg lige klippet... og da jeg kiggede på den bagefter, var der sq blevet skrevet for meget til jeg gad læse det...

 

men!!

 

jeg stemmer SF, hvis jeg følger mig selv.

 

men jeg vil også gerne have indflydelse på de to "store" konkurenter, derfor er jeg lidt i tvivl om jeg skal stemme på miss. schmidt!!!

 

 

DF skal bare ikke have indflydelse, og anders skal af tronen...

Redigeret af Ebbe Kjær
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu