Så Bliver Det Vidst Ikke Meget Bedre...


brookz

Recommended Posts

Ja, helt sikkert. I militæret er der pludselig mulighed for, at den type tåber, som omgav os i folkeskolen og som benyttede enhver lejlighed til at være dominerende og helst overfor yngre skolekammerater, pludselig har taget en lille smule mere uddannelse i hæren, og derfor nu ENDELIG føler, at de er noget mere end os andre og bare kan koste rundt med os som de vil. Gider ikke den type mennesker.

Der er vist en der er lidt (meget) generaliserende.. Slap lige af med fordommene. :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes sgu milli var helt fint! Trak godt nok frinummer til sesion, men valgte selv at ta af sted! Det blev til en lille ferie I Varde :D

Var også i Varde... Kanon oplevelse! Havde slet ikke lyst, da jeg havde været til session, men jeg skulle jo ind. Det endte så bare med at blive en fed oplevelse det hele, og jeg kan nu godt anbefale det!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 1 month senere...
Der er vist en der er lidt (meget) generaliserende.. Slap lige af med fordommene. :confused:

Jaa, Mark. It doesn't suit you to say things like that!

 

 

Uha, jeg elsker militæret. Når jeg er færdig på gym med mit tonserhøje gennemsnit, skal jeg lige direkte ind i hæren eller flyvevåbnet og så er det bare officeruddannelse med det samme.

Nogle af os skal jo være i brændpunkterne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu