Drengedrømmen..


SKOefoed

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er sgu meget fedt. Man får helt lyst til selv at bruge en hel dag på bare at sidde og rode med skind, stemning, opstilling osv. :D

 

Du skal have et stort tillykke herfra.

 

- Kasper

Ja, jeg har det så lige omvendt. ;) Jeg HADER at stemme trommer, kan slet ikke overskue alle de muligheder der er med skind og stemning osv osv. De skal bare lyde godt NU!!!

 

Tænker lidt på at skifte til Coatede Emperor. Søger en dyb, lidt død lyd med ikke alt for meget tone!? :lol: Andre inputs?

 

Overvejer også en gang imellem at få skåret min 10'er ned, så den kun er 8" dyb.

 

Min 8*8" er alt for død. Slagskindet virker for stramt, men løsnes skindet mere, rasler reifen, så det bliver FOR løst. Kan et nyt skind mon ændre dette? ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg har det så lige omvendt. ;) Jeg HADER at stemme trommer, kan slet ikke overskue alle de muligheder der er med skind og stemning osv osv. De skal bare lyde godt NU!!!

 

Tænker lidt på at skifte til Coatede Emperor. Søger en dyb, lidt død lyd med ikke alt for meget tone!? :lol: Andre inputs?

 

Overvejer også en gang imellem at få skåret min 10'er ned, så den kun er 8" dyb.

 

Min 8*8" er alt for død. Slagskindet virker for stramt, men løsnes skindet mere, rasler reifen, så det bliver FOR løst. Kan et nyt skind mon ændre dette? ;-)

Lækkert setup du er ved at have dig, Simon :tu:

 

Jeg har også altid hadet at stemme, ville også bare igang med at spille NU ! :-)

Prøv måske et par Evans Edge Control ? Slå mig hvis jeg skyder helt forbi, men dem der sidder på mit andet Warlord lyder noget der hen af..

 

 

Ang. din 8"..: Skift skind omgående :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Lækkert setup du er ved at have dig, Simon :lol:

 

Jeg har også altid hadet at stemme, ville også bare igang med at spille NU ! :D

Prøv måske et par Evans Edge Control ? Slå mig hvis jeg skyder helt forbi, men dem der sidder på mit andet Warlord lyder noget der hen af..

 

 

Ang. din 8"..: Skift skind omgående ;)

Kan du fortælle lidt mere om de skind? Er ikke rigtig inde i Evans' sortiment? :tu:

 

Og tak skal du ha'! Siden billederne er taget har jeg modtaget et 18" Zildjian A Medium Thin Crash og så sent som i dag, et 18" Zildjian Oriental China Trash. Det er lækkert med mange bækkener! ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Yes !! Jeg elsker også en skov af bækkener.. Også selvom nogle siger at det er federe at variere sine slag på få bækkener... pffft :D

 

Jeg fik først det andet sæt i søndags, så har ikke tæsket dem igennem endnu... (ikke engang stemt :lol:)

 

Men skal nok prøve at skrive lidt mere om dem efter min tur i legerummet i morgen.. Tager nok lige en røvfuld billeder af det efterhånden vilde Dual Warlord ;);-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Nice grej men fatter ikk helt din hihat?!?, WTF super nice setup du har dig der, og very nice deal :-)

Tak. Der er nu ikke så meget at forstå. Det er en Pearl RH2000 kabel hihat, så den kan placeres, hvor det skal være!! :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvad vil du så foreslå til resten af sættet? :lol:

Evans G2 Clear... også til 8x8 :hmm:

 

 

Og så har jeg lige et spørgsmål.

 

Jeg har selv prøvet at spille med 10,14, med tammer, men jeg synes der er så stor forskel på rack- og gulv-tom, er der også det ved dig? eller hjælper det med powersizes? :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 måneder senere...

Lidt sent men tillykke med det fede sæt.. Ved selv hvordan det er med drømmesættet..

Og den del med at stemme hader jeg og det er nok mest fordi jeg aldrig kan få det rigtigt hen..

 

Ang opsætning er det først rigtig fedt når man finder sin helt egen opstilling. rigtig personligt og originalt.. Jeg lærte selv en hel del om mit eget sæt, da jeg begyndte at flytte rundt, for et finde den OPSÆTNING som var helt rigtig for mig..

 

Helt og lykke med det fede sæt frem over..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 10 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu