Den Værste?


Hydrex

Recommended Posts

Ja, jeg ved ikke om den her tråd har været oppe før, men her kommer den igen!

 

Hvilken trommeslager (som vel og mærke er med i et band som har udgivet en cd) synes I er den værste? Synes bare det kunne være interessant at vide! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 319
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sådan alle, som er fra et band, som alle nogenlunde kender

 

Selvfølgelig ikke en eller anden, som lige er begyndt til trommeundervisning... det skal være en der er i band, hvor bandet har udgivet mindst en cd

Link til kommentar
Del på andre sites

Her sankker vi nok mest popbands.. for det vil jeg mene ikke kræver det store (afhængigt af, og poppen er trommepræget)...

Men jeg kan ihvertfald fortælle dig, at trommeslageren fra Pink (som spiller Remo) er virkelig nederen

 

The Tormentor

Mener da at trommeslageren fra pink spiller spaun trommer har ihvertfald set nogle billeder. Hvorvidt han sucks skal jeg ikke udtale mig om

Link til kommentar
Del på andre sites

Lars Ulrich fordi han ser så dum ud når han spiller. Charlie Watt(Rolling stones) ved godt at han går for at være en glimrende jazz-slager, men hva' laver han så i et af verdens største rockbands? Ja, det er da et par stykker af de tunge drenge jeg her langer ud efter :tu: VH erge!

CharlieWatts.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

hmmm er det mig der er helt gal på den; jeg syns da jeg så en velvoksen sort trommeslager hos Pink som jeg var ret overbevist om var Dennis Chambers, og han er da ikke så dårlig......

 

Men ok, Dennis chambers er nok ikke Pinks faste trommeslager, hvem gider også det når man spiller med Santana?

Link til kommentar
Del på andre sites

mht til lars så kan jeg anbefale at se some kind of monster, der laver han noget virkeligt lort hehe... plus han brokker sig konstant, og tuder over alle mulige ting.. men hvad fanden han spiller i et af verdens største rockbands så jeg skal nok bare lukke røven.. :D

hehe, det burde vi alle vel.....men for fanden, var manden nu bare bundsympatisk var det nok også en anden sag. Jeg kan sgu' bare ikke tåle den skovl, sorry :-) VH erge!

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan jeg lige få en rulle papir herop.......tror sgu' den gik galt :D men jeg ser dat'me stadig for sej ud :-)

:D

 

Jeg kan generelt ikke særlig godt li Metallica..

jeg fatter ikke de er noget så langt... 'jeg må vel være i mindretal'

Lars Ulrich spiller elendigt,,, sangeren synger forfærdeligt,,, det fedeste ved det band er guitaristen,, men jeg foretrækker nu stadig at høre fede guitarister >sammen med andre fede musikkere< for han kan ikke alene løfte bandet... synd for ham

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sys sgu den der st. anger er ret fed...

lars spiller også på en ny måde , hvis man kan sige det. med k-bækkener og det hele ;)

men det er ik så meget metal på st. anger. ville mere sige det var hardcore eller metal core

det er POP!!!!!!

Billig stil for at score nye fans... :-)

 

Hardrockens svar på Sabya :D

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu