Sag Show ´05


mpj-

Recommended Posts

Her er det så;

 

Nummeret som jeg skrev til årets SAGshow. Jeg har skrevet og arrangeret hele nummeret.

Nummeret blev indspillet på et take og blæsere er indspillet live sammen med bandet, hvor i mod kor (mig selv, bl.a.) og sangere, selvfølgelig, er dubbet.

 

Nummeret hedder Han er Min og er et trekantsdrama mellem denne her Elvis-kind of mand og så to (selvfølgelig lækre) damer.

 

Giv gerne kritik, men bemærk at jeg altså ikke laver noget særlig fantastisk da jeg havde travlt med at dirigere blæsere og alt mulig andet halløj. Jeg spiller faktisk nok lidt kedeligt.

 

Jeg håber i kan lide det. Man kan briefly høre mig til sidst på nummeret. Vi lod vores jubel over taket være, som en gimmick!

 

Enjoy!

 

NYT LINK

her (gem som)

 

Ps. Nummeret er encoded i 128kbit, hvilket virkelig får trommer (især bækkener) til at lyde forfærdeligt.

 

 

HAN ER MIN-sangen, klippet ud fra DVD-optagelsen af showet (34mb):

HER!

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lød absolut ikke ringe. Fedt nummer!

 

Det er sådan noget energisk trommespil jeg godt kan lide at høre på :huh:

 

Den mandlige vokal haltede lidt til tider, men overbeviste mig, da den gik solo.

 

Hvor mange mand var I om projektet?

 

Flot job!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ugge.

Tak for responsen!

 

Ja, det var også meningen. Man kan faktisk høre på indspilningen at jeg står og råber "MER SHUBIDUA". :huh:

 

Hvad mente du med "de andre deltagere" ?

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lød absolut ikke ringe. Fedt nummer!

 

Det er sådan noget energisk trommespil jeg godt kan lide at høre på :huh:

 

Den mandlige vokal haltede lidt til tider, men overbeviste mig, da den gik solo.

 

Ja, han var meget nervøs da vi indspillede, og live var han rigtig nervøs de første par gange.

Der er helt slukket lys i damernes vers, og så kommer han gående op af en trappe i rød åbenstående skjorte og elvis bukser! Salen gik helt amok!! :hmm:

Hvor mange mand var I om projektet?

 

Det er mig der har skrevet, komponeret og arrangeret (og spiller på) nummeret. Men indspilning og lyd er der en masse andre der har stået for.

Flot job!

 

Mange tak! :)

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Wow, du har lavet alt... Det må jeg give dig, fantastisk job så :hmm:

 

Og hehe, jeg forstår hans nervøsitet, men alt i alt et nummer jeg godt kunne lide. Var i hvert fald overraskende i kvalitet, i forhold til hvad jeg forventede - et eller andet halvkedeligt nummer, produceret af en gymnasieelev.

 

Men hov, der tog jeg vist fejl :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for ordende!

 

Ugge, SAG-show er en skolekomedie (www.sagshow.dk, tror jeg nok) som vi laver på SAG.

Man kan så melde sig som komponist på en sang.

Manusgruppen udleverer klassiske og rytmiske sangbeskrivelser og så gælder det om at passe sit nummer ind! :D

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var jeg en af de heldige der så showet, og det var uden tvivl det fedeste og sjoveste nummer!!! Ham den mandlige sanger styrede på scenen!!! :gross:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var jeg en af de heldige der så showet, og det var uden tvivl det fedeste og sjoveste nummer!!! Ham den mandlige sanger styrede på scenen!!! :gross:

Hej none!

 

Vi gjorde meget ud af at gejle ham op inden han skulle på scenen, og de første to gennemspilninger vi lavede gik salen helt amok. Det var super sjovt at høre folk sidde og råbe "THE KING IS ALIVE!!" :doo:

 

Hvilken dag så du showet? Og går du på SAG?

 

Og tak til jer alle, for alle de rare kommentarer!

 

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

En halvgammel tråd, men så den først nu.

 

Linket er dødt - men hvis du gad smide sangen op igen ville jeg gerne høre den. Det bringer lidt gymnasienostalgi på banen da jeg selv gik på SAG '92 -' 95 og spillede en bunke SAG-shows der - har sikkert en CD liggende et eller andet sted. Eller var det mon kassettebånd dengang ? :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej none!

 

Vi gjorde meget ud af at gejle ham op inden han skulle på scenen, og de første to gennemspilninger vi lavede gik salen helt amok. Det var super sjovt at høre folk sidde og råbe "THE KING IS ALIVE!!" :lol:

 

Hvilken dag så du showet? Og går du på SAG?

 

Og tak til jer alle, for alle de rare kommentarer!

 

 

M

Jeg så det på selve premieren - og synes at det var super cool...Fed musik i det hele taget. Min kæreste går i 3g på SAG...så...jeg har også set showet de sidste to år, og vil mene at det har var det bedste af dem! Dog har musikken været rigtig fed alle tre gange...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal se hvad jeg kan gøre ved linket, Dr. Fill. Jeg ordner det i morgen. Jeg skal spille om lidt (tjek kalenderen ;-) )

 

Cool, none. Jeg er helt enig mht. kvaliteten på showene de sidste år. Især sidste års show (instruktions og historie mæssigt var helt i skoven. Det med dem der boede under jorden. :P )

 

Hvem er din kæreste, hvis jeg må spørge? Det kan være at jeg kender hende..

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 uger senere...

Det er godt lavet, mega fedt nummer, det bliver blandet godt ind i min playliste over numre, da det både er okay najs musik på dansk, og samtidig underholdene.. det... [mangler ord]... U ROCK!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu