Hjerteflimmer!


cebl

Recommended Posts

Hej

Denne video er fra DRs program hjerteflimmer. Der er sikkert nogen af jer der har set den, men så er der også nogen der ikke har, og det er næsten synd, da det er virkelig sjovt.

 

Det er godt nok også lidt trist. Men det må i bedømme. Kort sagt: En dreng skal "sige det med blomster", men pigen har en kæreste, som står i døren

:argh:

hjerteflimmer - MEGET akavet

 

Undrer mig bare at veninden ikke vidste det, eller lige havde undersøgt det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke rigtig megen fidus til hende veninden :lol:

nemlig nej.. Jeg synes osse hun så lidt nærig ud.. Og køn var hun nu heller ikke.. det er nu utroligt hvad sådan nogle tøser kan finde på¨.. sådan at gøre den stakkels dreng til skamme og så til skue for hele nationen.. Dog vil jeg da tilføje at hende vertinden fra programmet også i den grad skulle ha en overhaling, hun er virkelig noget der kan give 2. grads forbrændinger og sur mave.

 

Det er lidt af et mysterie.. Var det veninden der stod bag? Var det dregen selv? ... var det buttleren ? hvem ved.. Finder i ud af det så skriv det gerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, nej, nej, nej! :P

Fååk' hvor pinligt man! Jeg kan sgu godt forstå han kludre lidt (meget) i det da ham kæresten kommer i døren! Og så det hun siger at hun aldrig rigtig har haft nogle følelser for ham, "men jeg vil gerne med i biografen ;-) "!

 

:lol: / :lol:

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi manglede lige at kæresten smaskede ham en på ventilen.

Det ligner at han virkelig har lyst til det. "Hvad fanden skal sådan en splejs med garde jakke komme her, og spørge MIN kæreste om hun vil i biografen lige foran næsen på mig!?"

 

Mon de kom i biffen???

Link til kommentar
Del på andre sites

Har sgu også en smule ondt af ham. Det fandme være nedern at få at vide, at hun har en kæreste :argh:

sådan er det jo. det kan jo ske for enhver, men for fanden at de så smider det ud til alle folks skue ? det fatter jeg fandeme ikke. det er jo nok en af de pinligeste situationer man kunne forestille sig.. tænk en gang når han kommer tilbage i skolen :argh: synes de skulle ha slettet det klip og lavet noget andet istedet, det er sq synd for ham...

 

og ja, at hun så spørger om de alligevel skal i biografen... jesus christ mand, hvor dum er man så lige ?

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu