Adaptive - Reversed Ep


mvest

Recommended Posts

Thumb's up siger jeg bare! :D ..Synes i spiller rigtig godt.

 

I øvrigt pisse god lyd der er i det Ludwig sæt! Men også generelt på trommerne.. Hvilken SD bruger du?

 

vh. Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

syns mattias nævner et godt ord for ep´en...

 

Solidt.. og det er det sku.. kan godt lide den store tromme lyd...

og det sparker sku røv... Bundle er mega fed.. kan godt lide måden sangen kører frem på.. Fedt med de varierende lilletrommeslag i omkvædet..

 

dejligt med 6/8 i reconcile...

 

Solidt!!! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

http://www.zigzound.dk/

Ziggy er superfed, har lavet en masse heavy og upcoming rock musik.

 

I Reconcile kører verset i 6/6 5/6 6/6 6/6 6/6 5/6 6/6 6/6 osv.

Jeg var også blank i starten da vores forsanger præsenterede groovet...hvad havde han gang i? Men jeg synes det giver et lækkert twist på en ellers ret poppet sang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, sidder lige og hører det nu.. Det er sgu rigtig' fedt. fed sanger. Der er lidt dizzy over det nogen steder synes jeg, på den fede måde altså.. Det er sgu ikke hver dag men hører et så fedt "demo" band...

 

 

-Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

For at kompensere for den lange tid, der er gået før hjemmesiden og payload er køreklar, har vi uploadet et 2-minutters lydorgie med de 4 numre fra EP'en. Tjek den og download den på adaptive.mymusic.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Tillykke -

Den EP kan I være RIGTIG stolte af! - Der findes rigtig meget hø i DK af ep´er og demo´er, men I har et rigtig stærkt kort på hånden.

Det er en smuuugle for rytmeliret, for rytmens skyld. Mange gange virker det rigtig cool, men nogle gange savner jeg det solide groove uden taktartsskift eller lign., MEN:

Velspillet, velproduceret og velskrevet. Musikere der kan det der skal kundes og en sanger der kan synge!!

Meget godt!! :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 2 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu