Den Store X-faktor Tråd


perbw

Recommended Posts

Har lige set Xfaktor,,,shit hvor findes der mange dybt talentløse folk der tror de kan noget.

Selv efter de megakompetente dommere har givet deres ærlige mening forstår de det ikke altid,,MEN, den sidste blinde pige: Jeg fik gåsehus og tårer i øjnene, dog havde dommerne pli nok til at holde fast i deres egen målsætning og sagde nej tak. Hvor jeg ønsker hende alt godt frem og hun skal nok komme, der er "Paul Potts" matriale i hende.

 

Jeg tror resten af programmerne blive spændende at følge og ham med guitar og garnet ser vi i finalen + selvfølgelig den mørkhårede pige hvis søster ikke kom med, super cool chick.

Redigeret af Gunnar Kristiansen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 300
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad var det med hende den blinde? Jeg så kun lige det sidste, hvor dommerne var helt færdige over hende.

Hun sang så smukt, det var "Run to you" hun sang og hun havde en feeling som jeg sjældent har hørt fra en 15 årig,,,,snøft,,

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg blev simpelthen nødt til at slukke igår aftes, da dommerpanelet sendte de tre gutter videre, som sang tre-stemmigt. De bad den ene om at synge solo. Synes virkelig de var elendige!

 

Jeppe

Jeg er helt uenig. De var utrolig dygtige, og han der sang solo var fantastisk.

 

Hvad jeg synes er tåbeligt er, at en af dommerne ville ha' sendt hende den blinde videre :hmm: Tåbeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Virker det ikke lidt for opsat nogle gange. At der er nogle af deltagerne, der er blevet hyret til at skabe nogle sjove karakterer, som for mange er grunden til, at de ser programmet. Der kan selvfølgelig være grunde til, at personer stiller op, selvom de godt selv ved, at de ikke går videre.

 

 

/trvk

Link til kommentar
Del på andre sites

Blackmann er bare for sej!  Han var dog lidt "nem" igår. Synes han sendte nogle tvivlsomme videre. Han var sgu mere cool i det danske Idols for år tilbage.

Ja jeg troede også at han skulle være "Simon" :-)

 

Grinte også over de tre gutter der legede boy band. De var ca ligeså ringe som den anden gruppe på 3 (to piger og en dreng men en meget mystisk falset stil)!

:doo:

 

Der var efter min mening ikke mange med the x-factor :hmm:

 

Fatter heller ikke at folk blir ved med at melde sig til sådan noget..

Redigeret af Kenneth Ahrenkiel
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst ohnoono

Jeg fatter ikke, at i spilder jeres tid på det program, det er ikke bare uambitiøst, det er direkte devaluerende for den almene befolknings værdiansættelse af musik. Den brede befolkning ender jo rent faktisk med at tro, at dem der sendes videre i et sådant program, netop er sigende for, hvad der er højt niveau for en udøvende sanger/musiker.

 

Det er pinligt at det program kommer på en public service kanal...

 

Hun skal nok komme, der er "Paul Potts" matriale i hende.

 

???? Er det en god ting?! Den eneste grund til at han nogensinde kom frem, er at han netop var med i et program, hvor man ikke - hverken som dommer eller publikum - har kendskab til det generelle niveau i genren. Hvis man fascineres af noget, er man for mig at se forpligtet til at lade sig oplyse af baggrunden for det, man har opdaget.

Og hvis man gjorde det ville man finde ud af, at Paul Potts er ikke bare middelmådig, men også under niveau. En gennemsnitlig dansk tenor under uddannelse er langt overlegen...

Men rigtigt... disse tenorer har ikke den samme historie med sig, det undertrykte såkaldte talent, de skæve tænder og de nervøse bambiøjne, der åbenbart appelerer til en hel masse menneskers empati.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt uenig. De var utrolig dygtige, og han der sang solo var fantastisk.

 

Hvad jeg synes er tåbeligt er, at en af dommerne ville ha' sendt hende den blinde videre :P Tåbeligt.

Helt ærligt! Se nu den gruppe. De har ingen fremtid. De kan intet specielt. Måske kan de ramme tonerne, men mig bekendt har det aldrig været det, der har gjort nogen i underholdningsindustrien kendte og berømte! De mangler karisma. Ham til højre var en værre flødebolle, som en af dommerne også antydede.

 

Ham den midterste's solo var så skabagtig, at jeg krøllede tæer! WouUuuUUld you knnnnnnoww miah naaaame-ah!

 

Jeppe

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fatter ikke, at i spilder jeres tid på det program, det er ikke bare uambitiøst, det er direkte devaluerende for den almene befolknings værdiansættelse af musik. Den brede befolkning ender jo rent faktisk med at tro, at dem der sendes videre i et sådant program, netop er sigende for, hvad der er højt niveau for en udøvende sanger/musiker.

 

Det er pinligt at det program kommer på en public service kanal...

 

 

 

???? Er det en god ting?! Den eneste grund til at han nogensinde kom frem, er at han netop var med i et program, hvor man ikke - hverken som dommer eller publikum - har kendskab til det generelle niveau i genren. Hvis man fascineres af noget, er man for mig at se forpligtet til at lade sig oplyse af baggrunden for det, man har opdaget.

Og hvis man gjorde det ville man finde ud af, at Paul Potts er ikke bare middelmådig, men også under niveau. En gennemsnitlig dansk tenor under uddannelse er langt overlegen...

Men rigtigt... disse tenorer har ikke den samme historie med sig, det undertrykte såkaldte talent, de skæve tænder og de nervøse bambiøjne, der åbenbart appelerer til en hel masse menneskers empati.

BlaBlaBla... Det er god underholdning! - Tag det nu ikke for andet end det....

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad skete der med hende med Ostesangen og Inderst inde?!?!?!.... nydelig stemme men shit hun virkede godt nok mærkelig!!!!  :P

 

Thomas

Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes netop dette "indslag" var noget af det fedeste fjernsyn jeg har set længe. Det ragede ligesom ud over de gængse normer for hvad man sender, og det fangede mig totalt! :P (ikke så meget hvad hun sang, men hvad der skete bagefter…)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu