perbw

Den Store X-faktor Tråd

Recommended Posts

Jeg havde vundet det der ræs der.. Det er jo nærmest bare tilfældige mennesker, hvor dem der KUNNE synge og ramme tonerne nu er i den endelige finale..

Hvis de til gengæld laver en 2'er, så tror jeg der er mange flere talenter som har fået blod på tanden af at se hvor nemt det er. :lol: Kunne jeg ikke have ret i det?

Kender faktisk "Keld (Søren) og Hilda (Anne)". Begge to meget kompetente sangere. Dog uden den store erfaring, men de synger begge meget bedre end både Laura og Basim!!!

Kender faktisk "Keld (Søren) og Hilda (Anne)". Begge to meget kompetente sangere. Dog uden den store erfaring, men de synger begge meget bedre end både Laura og Basim!!!

Bedre end Basim ja, men Laura.. Tag lige og lyt efter en gang, hun har et spektre som siger spar to.. Hun kan synge så dybt, og så lyst, fraseringer sidder lige i skabet, strålende sangvalg.. Hun har en nærhed som bare er fantastisk. Og nogle vildt charmerene øjne.. (Se bort fra næse og hage ;-))

link til Laura

Heidi...jaeh...hun synger godt MEEN!....hun minder da for meget om Tina dickow? eller hvad hun hedder ;-)

Hun hedder nok noget andet - for Tina Dicow minder hun overhovedet ikke om ;-)

Kender faktisk "Keld (Søren) og Hilda (Anne)".

Nu du kender hende,,,jeg kender hende ikke, men hun virker meget usikker

og minder mig om en hundehvalp der har fået tæsk ???.

Det virker som om hun ikke ved hvad han skal sige,, er det mon bare pga presset og nu er det live,,eller ??

Det fik jeg understreget da hun stortudede og stod og rystede på scenen, bare fordi hun røg ud, det må man sku forvente når man er med i sådan noget.

Hun hedder nok noget andet - for Tina Dicow minder hun overhovedet ikke om ;-)

Enig - Randi Laubæk, måske?

Enig - Randi Laubæk, måske?

Der er ingen i det crap-program, der kommer i nærheden af gudelækre Randi Laubek.

Det var nu ikke hele bandet der var med, men kun deres "vorsänger" Oliver. Men jo, det var da vist Bob.

Skandale at Fredrik røg, men det er nok godt for ham selv. For det skal jo være sådan noget sukkersødt lort som vinder.

Han var den eneste som havde en smule x-faktor i sig...... Nå måtte bare af med lidt galle.......

Er næsten enig med Skaarup, synes så bare at ham Martin har mest XFactor :)

Nuhj han synger godt!

Så kun finalen... hørte kun Raiden og Fredrik.... om selvom Fredrik nok kan mest musikalsk var han ikke overbevisende nok vokalt. Så Remee tog et svært valg og tog det rigtige valg..... my opinion.

et ikke helt ædru synspunkt herfra

Thomas

Basim skulle ikke være videre. Han kan bare ikke synge ordenligt.. Alle andre var jeg enige i. Kæft Martin har en fed stemme.

Hvor meget tror i DR betaler Blachman for at være sådan som han nu engang er?

Skandale at Fredrik røg, men det er nok godt for ham selv. For det skal jo være sådan noget sukkersødt lort som vinder.

Han var den eneste som havde en smule x-faktor i sig...... Nå måtte bare af med lidt galle.......

Jeg er helt enig... :doo:

Basim skulle ikke være videre. Han kan bare ikke synge ordenligt.. Alle andre var jeg enige i. Kæft Martin har en fed stemme.

Hvor meget tror i DR betaler Blachman for at være sådan som han nu engang er?

Ikke noget det er hans væremåde...men han får da en del for dét. :doo:

Håber sq heller ikke Blachman får extra for at skeje sådan ud.. Men der skal sq være nogen til at fortælle sandheden.. At det så er med lidt kant og et par grove vendinger, synes jeg bare gør det en smule interessant at se..

Kan intet x factor se i de tre i boybandet. De kan hverken synge eller "se godt ud" på en scene!

:hmm:

Kæft Heidi har den fede stemme mand!!! Hun synger ALLE andre af scenen hver gang!

Men håber ikke for hende at hun vinder..

Kæft Heidi har den fede stemme mand!!! Hun synger ALLE andre af scenen hver gang!

Nej, tror på en måde ikke at hun kan "holde til det" . hvis i forstår. Ja , hun synger godt, men hun er godtnok nervøs.

Kan intet x factor se i de tre i boybandet. De kan hverken synge eller "se godt ud" på en scene!

:hmm:

Jeg er enig med det boyband der....Synes overhovedet ikke de kan noget!!! :P

Hvorfor må Heidi ikke vinde?

Jeg er enig med det boyband der....Synes overhovedet ikke de kan noget!!! :hmm:

Hvorfor må Heidi ikke vinde?

Synes hun er for go til det pjat! :P

Tænker ikke at en sådan kontrakt vil gavne hende og hendes karriere..

Fedt trommespil forresten, det var jo Drum Limosine :tu:

det er jesper alias Jatak herinde fra der spiller i x-factor. :hmm:

og ja...han spiller fedt! :P

Kjøller

Edited by Kjøller

Synes hun er for go til det pjat! :P

Tænker ikke at en sådan kontrakt vil gavne hende og hendes karriere..

Det kan du jo self. Have ret i...Men hun får jo en del 'reklame' ud af det...hvis hun går hen og bliver nummer 2...så udgiver hun et album alt andet ville da være dumt... :hmm:

det er jesper alias Jatak herinde fra der spiller i x-factor. :hmm:

og ja...han spiller fedt! :tu:

Kjøller

Det er fandme tight! :P