Nye Trommer Bestilt


Korsgaard

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det bliver så 2 knaldfede sæt! Bliver begge sat op, på samme tid, og kommer der et seperat bækkensæt til det nye?

 

 

 

KONGESÆT :)

:D

Tak allesammen!!

 

Nej, jeg tror skisme ikke der er nok kvadratmeter i øveren til begge sæt kan være opstillet.

Jeg bruger de samme bækkener som til det grønne.

 

Splitfaze

Du er mere end velkommen til både se og tæske løs på det når det lander, send mig en pm . :D

 

Kaptajn Krogh

Det kan sq være til sommer jeg slæber alt lortet ud i de fri og laver et Terry Bozzio setup :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan lige forestille mig hvordan det vil se ud med 2 stortrommer!!! Manner....!!

 

Men igen, herrrr Korsgaard, jeg vil sige det samme som de andre... Tillykke og FEDT sæt!!!

 

Rige svin...

 

(...og så alligevel har du ikke råd til kulfiber!! :gross: )

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtig, rigtig flot finish det der! Har du gjort dig nogle bestemte overvejelser mht. de lidt dybe tammer, nu når vi lever i en verden, hvor de helst skal være så smalle som muligt?

Takker!

 

Ja, det var jo lidt med vilje jeg bestilte de dybe tammer.

Jeg har altid spillet med "smalle" tammer Eks. 10X8 - 12X9 -

osv.

Når jeg nu har et sæt i forvejen med de dimensioner, ville jeg prøve noget helt andet...derfor de dybe tammer :gross:

 

Håber det svarede dit sprøgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når jeg nu har et sæt i forvejen med de dimensioner, ville jeg prøve noget helt andet...derfor de dybe tammer :cigar:

Tjaee de siger jo også fedt, den eneste grund til jeg hold mig fra dem er når man har 22x?? kommer tammerne så højt op og skal tiltes mere og så ligner man sådan en LArs U klon :gross:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjaee de siger jo også fedt, den eneste grund til jeg hold mig fra dem er når man har 22x?? kommer tammerne så højt op og skal tiltes mere og så ligner man sådan en LArs U klon :gross:

Enig men nu mere på grund af ergonomi og spilbarhed end det visuelle. Foretrækker at have tammerne lavt og forholdsvis fladt men Hr Korsgaard er jo vant til 14" tammer over 24" bd's så her er der jo tale om nedskallering :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig men nu mere på grund af ergonomi og spilbarhed end det visuelle. Foretrækker at have tammerne lavt og forholdsvis fladt men Hr Korsgaard er jo vant til 14" tammer over 24" bd's så her er der jo tale om nedskallering :cigar:

der har vi jo en bund solid pointe ;):gross:

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig men nu mere på grund af ergonomi og spilbarhed end det visuelle. Foretrækker at have tammerne lavt og forholdsvis fladt men Hr Korsgaard er jo vant til 14" tammer over 24" bd's så her er der jo tale om nedskallering :gross:

Lige præcis makker :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu