Bemærkelsesværdige Dødsårsager


Leqidu

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Syntes også lige at Jimmy Sullivan (The Rev) skal med på listen han døde den 28 december 2009 af en overdosis og for dem der ikke vidste det spillede han for Avenged Sevenfold han blev desværre kun 28 år ):

 

Ret mig hvis jeg tager fejl, det er jo ved at være et par år siden ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes også lige at Jimmy Sullivan (The Rev) skal med på listen han døde den 28 december 2009 af en overdosis og for dem der ikke vidste det spillede han for Avenged Sevenfold han blev desværre kun 28 år ):

 

Ret mig hvis jeg tager fejl, det er jo ved at være et par år siden ;)

 

Jimmy Sullivan blev 28 år gammel og blev fundet død i hans eget hjem den 28/12-09. Dødsårsagen beskrives som "naturlig".

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 år senere...

Necro-thread comes alive...

 

Al Jackson Jr. (trommis i Booker T. and the MG's) - Blev skudt i 1975, angiveligt af konens venindes kæreste. Konen havde faktisk skudt ham i brystet et par måneder før, man han havde ikke lagt sag an.

 

Ole Beich (bassist i LA Guns og en meget tidlig udgave af Guns N' Roses) - Druknede i 1991 i Skt. Jørgens Sø under uafklarede omstændigheder. Efter sigende var det et væddemål om, hvorvidt han kunne svømme hele vejen over, hvilket er en rigtig dårlig ide midt om vinteren...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ole Beich spillede da guitar i LA Guns? Og historien i de esbjergensiske musikkredse går på at Ole stoppede i LA Guns pga. En brækket arm, der tvang ham til at rejse til DK for at blive lappet ordentlig sammen (ingen amerikansk sundhedsforsikring). Efter han var blevet lappet sammen drog han tilbage mod LA og troede han skulle med i bandet igen, desværre havde de i mellemtiden slået sig sammen med et andet band og udgivet en hitsingle, så der var ikke plads til Ole.

 

I Esbjerg går historien på at han tog livet af sig selv, angiveligt samme aften Guns'n'Roses spillede i København.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ole Beich spillede da guitar i LA Guns? Og historien i de esbjergensiske musikkredse går på at Ole stoppede i LA Guns pga. En brækket arm, der tvang ham til at rejse til DK for at blive lappet ordentlig sammen (ingen amerikansk sundhedsforsikring). Efter han var blevet lappet sammen drog han tilbage mod LA og troede han skulle med i bandet igen, desværre havde de i mellemtiden slået sig sammen med et andet band og udgivet en hitsingle, så der var ikke plads til Ole.

 

I Esbjerg går historien på at han tog livet af sig selv, angiveligt samme aften Guns'n'Roses spillede i København.

 

Ifølge en artikel om ham i Politiken for et par år siden skulle han have været bassist. Der stod, så vidt jeg husker, også, at han forlod GNR efter ganske få koncerter, bl.a. fordi, han var træt af, at et par af de andre var lidt for meget nogle pyntedukker, som brugte hyren på at have stylist på før show (det syntes han åbenbart ikke var rigtig rock).

Om hans død var selvmord eller tåbelighed, står vist hen i det uvisse. Men det var Søerne, der gjorde kål på ham.

Redigeret af k_50
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu