NAMM: Kelly SHU™ holdersystem


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Det ser sgu ud til at være en fed løsning! Vil helt klart overveje at købe én til brug med en beta52! Nogen der ved om man kan købe dem i DK? Har fundet én på ebay og så kan man self købe direkte fra deres hjemmeside.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nååå...Det syntes jeg nu ellers de er. Men jeg tog Portnoy fordi jeg ved at Søren spiller i Dream Theater Jam, og ergo må være fan af ham.

Søren det er ikke noget personlig, og jeg syntes du er en fed trommerslager osv, men det hele var ikke så smart skrevet.

Folk har ret til deres meninger. :tu:

 

-Kent

Det er jo sådan noget med ironi og flere betydninger. Det kan godt være svært at forstå, sådan hele vejen henover begge bælter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold nu kæft og spil noget musik!

 

Jeg har et stort hul i midten af mit frontskind og et halvt gulvtæppe på bunden af kedlen. Ringo brugte en pakke smøger til at dæmpe sin snare og sådan er vi alle forskellige! Hurra.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold nu kæft og spil noget musik!

 

Jeg har et stort hul i midten af mit frontskind og et halvt gulvtæppe på bunden af kedlen. Ringo brugte en pakke smøger til at dæmpe sin snare og sådan er vi alle forskellige! Hurra.

Hippie !

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold nu kæft og spil noget musik!

 

Jeg har et stort hul i midten af mit frontskind og et halvt gulvtæppe på bunden af kedlen. Ringo brugte en pakke smøger til at dæmpe sin snare og sådan er vi alle forskellige! Hurra.

Tsk tsk tsk.

 

Tænk at du skriver i et offentligt forum, at du har hul i dit frontskind! Vi er i år 2008!

 

Du er sikkert og så'n éen, der close-mic'er tam'er når du indspiller!

 

 

 

 

-Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er sikkert og så'n éen, der close-mic'er tam'er når du indspiller!

Nej, det er mig. Jeg bruger en Kelly SHU og en 57'er inden i hver af mine tammer. På den måde er jeg sikker på at mikrofonen ikke KAN komme tættere på trommen.

Inden i - det er pænt tæt på.

 

PS. Jeg mangler stadig at montere en i min snare. Der er sgu ikke rigtig plads til at vinkle mikrofonen ordentligt. Jeg har sådan en her.

Redigeret af yonaz_dk
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror aldrig at jeg har mic'et min stortromme op.

 

 

 

 

-Jonas Hedegaard

...men hvis jeg skulle, skulle det helt klart være med på følgende måde,

 

Kelly SHU(!), lukket frontskind og et trådløst system Samson system.

 

 

 

Hold da kæft hvor kunne det være sejt at trådløst close-mic'e tam'erne!

 

 

 

-Jonas Hedegaard

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi bare sparkede hårdt nok i pedalerne, så havde vi slet ikke haft denne diskusion (eller I - jeg tager bare credit fra jeres arbejde). Så Gud velsigne svage ankler!

 

Med hensyn til at begrave stridsøksen vil jeg råbe NEJ! henførende til Nimbas.

Hvis stridsøksen begraves, ender vi ikke i mudderkast. Og så får pigerne jo aldrig forfrysninger på overkroppen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi bare sparkede hårdt nok i pedalerne, så havde vi slet ikke haft denne diskusion (eller I - jeg tager bare credit fra jeres arbejde). Så Gud velsigne svage ankler!

 

Med hensyn til at begrave stridsøksen vil jeg råbe NEJ! henførende til Nimbas.

Hvis stridsøksen begraves, ender vi ikke i mudderkast. Og så får pigerne jo aldrig forfrysninger på overkroppen.

Jeg tror at vi er langt forbi mudderkast!

Måske er det på tide at finde sømkøllerne frem?

 

Nimbas - Uden mikrofon i BD!

Link til kommentar
Del på andre sites

De huller der er i trommerne fra fabrikken er lavet af hensyn til fugttransport. Fugten skal - bl.a. under transport - kunne komme frit ind og ud af trommen.

 

Jeg tvivler på at du vil kunne registrere en reel forskel på lyd og feel så længe hullet er lille.

Altså Pearl har da givet den påstand at da de valgte at sætte lufthullerne efter tallet Phi's betegnelse (på Masters Premium) blev deres trommer dybere og kraftigere i lyden..

 

Ved ikke om det er rigtigt, men ja. :P

Jeg kan i hvert fald helt sikkert ikke høre forskel.

Link til kommentar
Del på andre sites

http://www.youtube.com/dreamtheaterjam

 

CHOCK!! - Er det Søren med et hul i frontskindet???? - Det må være inden han blev oplyst. Godt han fik "hullet lukket" og kom videre i livet -

Så så, ikke mobbe :P

 

Vi kan jo alle blive klogere, og at Søren brænder for sin (nuværende) trommelyd er jo kun godt for ham. Det er altid lækkert når man føler man får optimeret lyden i sit sæt endnu et hak op, og mon ikke det er det der er sket for Søren også…?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu