Hang Drum!


Curtybandit

Recommended Posts

Havde set det/den før..

 

faldt lige over dette klip inde på youtube

 

 

Så vidt jeg kom frem til skulle man bestille den igennem et ?swechiz? firma.

 

Nogle der ved om det er muligt at købe dem i butikker. eller er de så specielle at man virkelig skal ringe til fabrikken??

Link til kommentar
Del på andre sites

tsktsk. Jeg var til koncert med Marilyn Mazur her i lørdags. Hun har også sådan en der. DAMN hun mestrede den der tingest!

sorry for offtopic :hmm:

Prøv at checke hendes hjemmeside (hvis hun har en), der er nok en liste over hendes gear :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

HEj, jeg var på job på bornholm i sommers og på Svaneke Havn mødte vi en fyr der spillede på sådan én, han var rundtrejsende med noget markedsværk og havde direkte kontakt med firma'et der fremstiller dem. Man skal bestille dem på deres hjemmeside, og på det tidspunkt var der ingen forretniger der førte dem. Skal se om jeg kan finde adressen - vi fik den selvfølgelig :lol: - men en standard kostede omkring 6.000 desværre...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Hey, jeg har fundet svaret! Søgte lidt på google og fandt nogle meget interessante sites om hang drums. De bliver ikke solgt i butikker eller på nettet, da de kun bliver produceret et sted, og de kan ikke følge med efterspørgslen på dem. Du kan læse et indlæg på denne side:

 

Link - hang drum

 

hvor der er lidt historie, samt hvorfor de ikke er i butikkerne.

 

På siden fremgår det endvidere at du skal bestille direkte fra stedet hvor de bliver lavet, så du vel kommer på en form for venteliste.

 

Uddrag: " .... demand continues to exceed the small production, one must mail or fax a letter to PANArt directly. Their address is: PANArt Hangbau AG, Engehaldenstr. 131, 3012 Bern, Switzerland. The fax number is: +41 31 301 33 32. The previously available e-mail address for PANArt is no longer active or functional."

 

Prisen ligger vidst på omkring 1200 euro :tu:

 

Håber det kan bruges,

 

Mvh Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv at se her:

 

http://cgi.ebay.com/1st-Generation-PanArt-...1QQcmdZViewItem

 

 

De er ikke helt billige..

 

(og ja jeg kan godt se at den ikke kan sendes til Danmark, men det var bare for at give en idé om streetvalue ;) )

gulp :tu:

 

Ja der står også at de går for "between 2,500 and 6,000 Euro" på ebay, det er sku vildt!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 1 month senere...
  • 4 uger senere...
  • 2 uger senere...
  • 2 uger senere...
  • 4 år senere...

Inde i drumstick har de en der minder lidt om som jeg formoder er noget billigere end de bud i kommer med :). ved at det ikk er det samme - men der er dog mange ligheder. muligvis sider tonerne de samme steder og de stemmer hvertfald begge i pentaton skalaer så man ku jo starte med sådan en her :).

 

http://drumstick.dk/butikken/page29/page29.html

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu