Vores Sæt På Job - 2008


Olje

Recommended Posts

  • Svar 263
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Lysgaard

Et af de lidt mere skæve slags ''jobs'', og sæt. :tu:

 

Åben gade jam klokken 5 om natten under jazzfestival i københavn. Og der kom sgu publikum på. !

post-883-1222963294_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Har lige 3 billeder som er mit første bidrag i denne fede tråd.

 

Det er med mit coverband, hvor vi spiller vores allerførste job. Det forgik på Århus Sygeplejeskole, og det var noget af en debut.

 

Desværre kom mit ludwig-sæt aldrig rigtig med på nogle af billederne, men ellers kan jeg fortælle at der er tale om et ludwig-sæt fra 74 med blue/olive bagde i størrelserne 24"x14 - 13x10 - 16x16 - 18x18

 

http://s428.photobucket.com/albums/qq6/dru...ygeplejeskolen/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Har lige 3 billeder som er mit første bidrag i denne fede tråd.

 

Det er med mit coverband, hvor vi spiller vores allerførste job. Det forgik på Århus Sygeplejeskole, og det var noget af en debut.

 

Desværre kom mit ludwig-sæt aldrig rigtig med på nogle af billederne, men ellers kan jeg fortælle at der er tale om et ludwig-sæt fra 74 med blue/olive bagde i størrelserne 24"x14 - 13x10 - 16x16 - 18x18

 

http://s428.photobucket.com/albums/qq6/dru...ygeplejeskolen/

 

SYGEPLEJESKOLE!! :lol: Så var forholdet mænd til kvinder vel ca. 1:34? :tu::kiss:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes nu det var meget fedt at spille for 200 mennesker her i januar, derinde.. det noget fis det der..

 

Fint nok du har en god oplevelse, men din ene oplevelse ændrer ikke ved at The Rock er DK's ubestridt værste spillested, med en behandling som er så usympatisk at man grimmes hver gang. Jeg har spillet derinde 2 gange. En gang som hovednavn og en som support, og jeg gør det aldrig aldrig aldrig igen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Fint nok du har en god oplevelse, men din ene oplevelse ændrer ikke ved at The Rock er DK's ubestridt værste spillested, med en behandling som er så usympatisk at man grimmes hver gang. Jeg har spillet derinde 2 gange. En gang som hovednavn og en som support, og jeg gør det aldrig aldrig aldrig igen...

 

Præcis mine ord. Af alle de bands i dk jeg snakker med og kender, som har spillet derinde, vil ingen af dem nogensinde spille der igen. Og vi skal heller ikke spille derinde med mit eget band.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 3 uger senere...
  • 2 uger senere...

Lige et pic af "mit" sæt fra skolefesten hvor jeg spillede med mit band... :)

 

Jeg tog mine skind med og mine bækkener med (Dog ikke HH)... Det er det sæt jeg bruger på de jobs vi spiller... Ikke fordi at det er så mange ifht. så mange andre herinde fra :)

 

Sonor Force 2003 i 20x18, 12x8,14x14...

14x5 Hornet snare... (*Ulvefløjt*)

14" Paiste Alpha Rock Hats

16" Zildjian ZC Rock Crash

16" Harpoon China

18" Masterwork Resonant Crash

20" Sweetspot Ride

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu