Lars Ulrich


Rasted

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men han spillere federe og federe med tiden!!

Det synes jeg så ikke! Jeg synes stadig, And Justice For All er deres stærkeste album, og bandet var også fedt live dengang. Men det har altid været en del af deres særlige energi, at den ene eller den anden piskede tempoet og nummeret frem. Engang var det mere Hetfield.

 

På videoen der - bare ved at lytte synes jeg ikke, tempoet stiger nummeret igennem, men hans fills lyder som :tu: Og han ligger for langt fremme, hvilket tager alle nosser ud af musikken. Det er som for tidlig sædafgang i 7 minutter :dev:

 

Det er en skam, for det er et fedt nummer! Jeg synes faktisk også, han er en fed slager, og det synes jeg på grund af de ting han har lavet i studiet og musikken han har skrevet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes simpelthen at han er direkte dårlig på det der klip.. - Synes generelt at hans spil er overvurderet. Ingen teknik, ingen time.. Specielt time er da essentielt for en trommeslager, det er vores primære opgave!

 

- Og den dobbeltpedal i slutningen af nummeret... Alt andet end jævn :tu:

Redigeret af Kasper Moll
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig uenig! Lars spillede efter min smag klar bedst i slutningen af 80'erne-starten af 90'erne.. Se Koncerten fra Seattle fra '89! Her er han efter min smag meget mere tight, binder tingene bedre sammen og kikser ikke en masse fill's som jeg synes han har for vane at være utight med lidt for ofte nu om dage!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig uenig! Lars spillede efter min smag klar bedst i slutningen af 80'erne-starten af 90'erne.. Se Koncerten fra Seattle fra '89! Her er han efter min smag meget mere tight, binder tingene bedre sammen og kikser ikke en masse fill's som jeg synes han har for vane at være utight med lidt for ofte nu om dage!

Så du mener Lars er på toppen på dette klip? :tu:

 

- Noget helt andet... Joey Jordinson klarer den da godt nok MEGET bedre end Lars..

Link til kommentar
Del på andre sites

Så du mener Lars er på toppen på dette klip? :tu:

 

- Noget helt andet... Joey Jordinson klarer den da godt nok MEGET bedre end Lars..

Nej nej.. overhovedet ikke! Det klip er jo heller ikke lige det jeg hentyder til! Se det ovenfor, så tror jeg du ved hvor jeg vil hen! Jeg forguder ham på ingen måde, men siger tværtimod at han har mistet meget siden dengang!!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg synes ikke lars u spiller fedt men han er 20% af metallica og ingen spiller for mig federe trommer for metallica end lars u ..

 

og hvis alle fansne hadede Lars u og resten af bandet synes han var ubrugelig tror i så han stadig ville spille i verdens største hævi band ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes i det hele taget at Metallica er et MEGET opreklameret band. Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke de spiller ret godt. Det svinger ikke en meter det de spiller, Desværre, fordi de skriver jo nogen fede sange..

 

 

-Frederik Rasted

Link til kommentar
Del på andre sites

hov hov...det var bare for at vise hvordan det kan gøres..ikke dermed sagt at det er federe.

Det var bare sjovt at se Joey spille på hans måde sammen med Metallica.

:tu:

Helt sikkert! :P Så vidt jeg husker ligger der også et klip på youtube hvor Dave Lombardo spiller med.... Det er også ganske underholdende :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes i det hele taget at Metallica er et MEGET opreklameret band. Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke de spiller ret godt. Det svinger ikke en meter det de spiller, Desværre, fordi de skriver jo nogen fede sange..

 

 

-Frederik Rasted

De har nu alligevel været inspiration for alverdens heavybands, så mon ikke de har gjort noget rigtigt? :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har lige fået en del Metallica musik over på min pc, og jeg må sige, jeg er IKKE imponeret. Syntes ærlig talt det er kedelig musik. Jeg har endda slettet hele St anger pladen, pga den lilletromme :P

Det er den eneste plade jeg aldrig har købt med dem, udover coverpladerne.. Det synes jeg bestemt ikke er en nævneværdig plade! :tu: og ja... Snare lyder af :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

jo, helt bestemt. Men det tror jeg nu mere er pga. sangene.

Man kan jo også blive for kritisk..... Og hvor meget fornøjelse er der ved at se/tage til en metallicakoncert og så stå at tænke på metronom osv? Det vil jeg mene er spild af tid!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu