Er Du Utro?


Kloster

Recommended Posts

Spillede også i to bands indtil i sidste måned.

 

Det var lidt et irritationsmoment for nogen i mit band i Kolding at hver 2. fredag var optaget, men jeg forsikrede dem om at det kun var en overgang, og nu er jeg "fuld tid" i Levitate :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede i to bands på et tidspunkt. Begge med 2 ugentlige øvere så det var lidt et personligt koordinationsproblem. Da begge flyttede i samme øvelokale gjorde det dog lettere da man kunne bytte tider.

 

Har altid fortalt om de andre foretagender jeg har haft gang i og har ind til videre ikke oplevet negative reaktioner på det. Problemet opstår nok først når man må prioritere og hvis disse går ud over et (eller flere) af ens andre bands ift tid, engagement ect

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke selv været det, men spillede med en bassist og en guitarist, der også spillede i et andet band (det samme). Mit gamle bands nye slager spiller i et andet band, og ligesom med de andre ser vi/de det som et plus: mere erfaring og øvelse, flere kontakter :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke selv været det, men spillede med en bassist og en guitarist, der også spillede i et andet band (det samme). Mit gamle bands nye slager spiller i et andet band, og ligesom med de andre ser vi/de det som et plus: mere erfaring og øvelse, flere kontakter :doo:

Ja jeg spiller også i 2 seriøse band og så 1 fun and joy band. Men jeg ser det skam også kun som en foredel med flere bands, da det skaber større erfaring og variation. Jeg spiller i et gospelband som netop giver erfaring på et andet område. Og min bassist i mit andet band spiller også i et funk band hvor han virkelig udvikler sig meget og får mange inputs. Og på den måde får man flere forskellige stilarter ind over musikken og så bliver det mere interessant!

:doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sider også og kæderyger smøger indenfor pt :doo: .. er i gang med den 3 flaske rødving.. der er afskildte trommer og halvt pudsede bækner over hele matriklen .. Når katten er ude danser musene på bordene :doo: .. i er iøvrigt alle mere end velkomne.. der er stadig masser af rødvin . :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sider også og kæderyger smøger indenfor pt  ;-) .. er i gang med den 3 flaske rødving.. der er afskildte trommer og halvt pudsede bækner over hele matriklen .. Når katten er ude danser musene på bordene  :doo: .. i er iøvrigt alle mere end velkomne.. der er stadig masser af rødvin .  :doo:

Jamen det kan sgu være jeg kigger forbi i morgen :tu: Skal jeg selv have rødvin med :doo:

 

 

 

Krogh

Redigeret af Kaptajn Krogh
Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen det kan sgu være jeg kigger forbi i morgen  :doo:  Skal jeg selv have rødvin med  :doo:

 

 

 

Krogh

yes.. 61663625 - ring efter 12 så finder vi på noget ballade.. :doo: hvis du kommer hurtigt kan du stadig nå at få glæde af brasso dampene der står i stuen .. det er topfede halucinationer efter en times tid heh og meget flotte bækner.. hehe

Redigeret af bjarkass
Link til kommentar
Del på andre sites

Har altid (sidste 15 år) spillet i to bands (eller ingen) Det er næsten sådan et princip jeg har.. åbenbart.. Det er sgu for kedeligt kun at spille en genre synes jeg. Man kan hurtigere køre død i det med et band hvis man ikke "har noget ved siden af"...

 

Min kone er en anden snak.. :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller i så meget jeg kan komme til! Er med i et originalt rockband hvor jeg er med til at lave musikken, og de bliver prioriteret højst. Det er også dem jeg øver mest med. Derudover spiller jeg for en sangerinde, hvor det er hendes egne sange. Resten er kopi. Det job der kommer først, tager jeg. Så er det bare synd for de andre bands. Så må de finde en afløser, hvilket er let hvis det er kopi. Har jeg et job med et kopiband og får tilbudt job med et originalband vil jeg så forsøge at finde en afløser til kopibandet. Det er dog ikke sket endnu. Originalmusik fremfor kopimusik!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sider også og kæderyger smøger indenfor pt :huh: .. er i gang med den 3 flaske rødving.. der er afskildte trommer og halvt pudsede bækner over hele matriklen .. Når katten er ude danser musene på bordene :lol: .. i er iøvrigt alle mere end velkomne.. der er stadig masser af rødvin . :doo:

Øhhh - debatten ændret til rødvin hos bjarkass ;-) Lyder nu ellers hyggeligt og han er en hyggelig fætter.

 

Nu sjovt at høre om Jer andres seriøse indlæg (sorry bjarkass :lol: )

Link til kommentar
Del på andre sites

spiller selv i 3 bands 2 seriøst det enen et "tøserock" og "danse/festmusik" hvis i forstår hvor vi tjener lidt penge en gang i mellem i alt 10 til hele bandet (sys det er ret godt) og et mere hårdt band som er på vej frem, de tager det meget med ro, undtagens når vi skal spille samme sted samme aften så er de helt oppe og køre, og så spiller jeg også i et sidste hygge band :tu: der er ikke sket en skid :lol: endnu.... :tu:

 

/henrik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu