2008 Ts T-shirt


Denne eller den gamle?  

126 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kunne godt lide den gamle variant - med et trommesæt. Farverne bla. army - med sort skrift - evt med lange ærmer kunne være fed. Ellers vil jeg gerne have én anyway - gerne i xxl - har pænt store overarme :)

Vh

Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

HHAHA, hvor er dn fed... begyndte at grin lige da jeg så den. godt gået manner ;-) er helt sikkert med på den nye :lol: men har stemt at jeg også gerne den gamle...

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

Strengt taget kunne man vel lave en kombi af de to. Trommesættet på brystet og "RLRRLRLL" på ryggen med trommeslageren.dk nedenunder.

 

Det kunne faktisk være cool :hmm:

 

 

 

jeg synes det ligner sådan, en af de der "drengerøvs-joke-Tshirts" for meget.. men jeg tror også en anden skrifttype ville hjælpe...  :tu:

 

 

Præcis !

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Øj, nu bliver jeg upopulær. Jeg synes det nye forslag er så kikset som noget kan være. Den gamle var enkel, letforståelig og flot designet.

Det nye forslag minder om, som det er skrevet af nogle andre, de T-shirter IT-folk går rundt med med teksten "Pwwned", eller endnu værre, det minder om sådan nogle "BONDERØV" eller "FBI - Female Body Investigator" T-shirter.

 

Sorry. Sådan har jeg det bare. Det er sikkert en større udgift for Gunnar, men at lave begge to er jo også en mulighed!

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare pas på med at tegne en trommestik der står op ved siden af to helt vildt små gulvtommer...

 

Den kan nemlig godt ligne en penis....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For pokker hvor jeg keder mig i dag

grine flip!!

 

 

Jeg er sådan set lige glad hvilken en der bliver... :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites