Big Beat Stikker


Kaptajn Krogh

Recommended Posts

Thjaaa var et smut inde ved "stor-byen"(rosengårds-centeret) med kæresten. Jeg smuttede i Aage og gloede lidt og faldt over en pakke stikker til 300 kr, altså for 12 sæt :hmm: Det var sgu ikke meget tænkte jeg......men men men :)

JEg er nu kommet hjem efter 3 timers øvning ! Og dårlig teknik og alt det der.......Der er røget ikke mindre end 13 stikker :dev: jeg gantager, 13(tretten) stikker :tu: Det er sat'me ringe......

Big beat stikker er sat'me ikke til ROCK !

 

 

Krogh - Som har smidt resten af lortet i brænde-ovnen !

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehehehe.. JA! Jeg købte også et ordenligt sæt.. knæk knæk knæk siger det hele tiden. og det er lige på midten hver gang og præcis samme sted de knækker. Men ellers synes jeg faktisk de er ret fede til andet end smadder, de er jo helt vildt lette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Thjaaa var et smut inde ved "stor-byen"(rosengårds-centeret) med kæresten. Jeg smuttede i Aage og gloede lidt og faldt over en pakke stikker til 300 kr, altså for 12 sæt :P Det var sgu ikke meget tænkte jeg......men men men :-)

JEg er nu kommet hjem efter 3 timers øvning ! Og dårlig teknik og alt det der.......Der er røget ikke mindre end 13 stikker :lol: jeg gantager, 13(tretten) stikker :D Det er sat'me ringe......

Big beat stikker er sat'me ikke til ROCK !

 

 

Krogh - Som har smidt resten af lortet i brænde-ovnen !

Så kan man lære at lade konen blive hjemme.... :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

HA HA Mads :-P

 

jeg har også prøvet Big beat, synes de er store, og brækker nemt :D Jeg er derfor skiftet over til, kun at bruge vigfirth.. Har I set de nye VF med Joey Heredia signature.. Hvis ikke, de er so freakin' fuckin' fede!! skaf jer 100 par af dem :dev:

 

 

Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

troede også de var federe.....men kinesisk ahorn......holder altså ikke.... :doo::lol:

Har du ikke en signature stik hos dem? Eller husker jeg forkert..

 

Købte vidst et par til 30,- og havde dem med på Engelsholm som en lille gimmick ;-) De lå altid på lilletrommen men det blev vidst aldrig lagt mærke til :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

troede også de var federe.....men kinesisk ahorn......holder altså ikke.... :doo::lol:

ØØØØHHHHH OKAY :tu: Mener da bestemt at jeg så nogle "big beat Morten Lund Signature" -stikker inde i Aage ved samme lejlighed..... :huh: Det er da vist ikke så heldigt ;-)

 

 

Men jeg syntes det stinker og jeg overvejer kraftigt at køre ind til Aage og smide posen med stumper på disken og klage !!!!! Nogle der har prøvet at klage ???

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

ØØØØHHHHH OKAY :doo: Mener da bestemt at jeg så nogle "big beat Morten Lund Signature" -stikker inde i Aage ved samme lejlighed..... :tu: Det er da vist ikke så heldigt :lol:

 

 

Men jeg syntes det stinker og jeg overvejer kraftigt at køre ind til Aage og smide posen med stumper på disken og klage !!!!! Nogle der har prøvet at klage ???

 

 

 

Krogh

Nej.. Men få fat på Mikkel og tro ham på livet!..

 

Hans reaktion vil være at sælge dig en bas!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det samme med nogle Stagg stikker jeg engang købte :lol:

Eller.. Enten så flækkede træet på midten ved rimshotslag, eller også var det tippen som splintrede.. Én af tingene SKULLE bare ske! :doo:

 

Nææh du.. Kan i sige

AHEAD?

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehehehe.. JA! Jeg købte også et ordenligt sæt.. knæk knæk knæk siger det hele tiden. og det er lige på midten hver gang og præcis samme sted de knækker.

så sandt, jeg købte en stor pakke med omkring 12 par i (tror jeg), og da jeg kommer hjem og sætter mig bag tønderne gik der ikke mere end et kvarter før det første par knækkede, jeg tog et andet par, og det fortsatte bare :argh: . Det sjove/spøjse er at de knækker samme sted hver gang? :tu: det undre mig en del. Nåh jah, på et tidspunkt ramte jeg mit crash lidt langt nede på stikken (stikken var ikke slidt på det sted) og knæk sagde det og den flækkede midt over :dev: Suk, hvilke øvestikker bruger I?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det samme med nogle Stagg stikker jeg engang købte :tu:

Eller.. Enten så flækkede træet på midten ved rimshotslag, eller også var det tippen som splintrede.. Én af tingene SKULLE bare ske! :dev:

 

Nææh du.. Kan i sige

AHEAD?

ja de knækker ikke så let.

Til gengæld renver bækknerne hurtigere

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er meget begejstret for Vic Firths SD10 Swinger lavet af rock maple. Den er tykkere end en standard 5A, men er ikke tungere pga træsorten, så den ligger godt i hånden. Den er så ikke egnet til dem, der vil have max power.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og det høre med til historien at den sidste stik der "gav op", havde jeg øvet med 4-5 gange !!!! Og jeg har ALDIG knækket en af mine "standard" Travis Barker signature fra Zildjian, som jeg ellers spiller med. Så det er de første stikker jeg faktisk har haft problemer med :-)

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

hehe mit karton af 7a bigbeat stikker holder da endnu.. tror jeg har flækket 10 på en lille måned.. det er sq ok.. Men tilgengæld bliver dem jeg har sorte der var hihatten laver mærker på stikken .. det er ret besynderligt - men ellers snes jeg de er ok ..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu