Flash Din Dish


Simon

Recommended Posts

  • 3 uger senere...

Ja det er så hvad pianisten i bandet og jeg delte en fredag aften hvor vi kedede os lidt...! :tu:

 

Retten var: 900 gram Skiveskårede pommes... 800 gram kylling... Hen hel pakke champignoner med pesto og smeltet ost... En gang Jensens Bearnaise... Samt to liter sodavand :)

 

 

hehe..

 

Det var sku nice!

DSC00256.JPG

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

Er det en Harry Potter kop jeg ser i baggrunden? :ph34r:

Det er en Harry Potter blyantsholder jeg fik for 5-6 år siden :-o Mit værelse er FYLDT med gammelt ragelse og hvad ved jeg, den der er slet ikke det værste :tu: Jeg nævner i flæng julepynt, brugte patroner, et spejl med VM-holdet fra '86, tøjdyr, en lønseddel fra 2006, utallige poser, masser af sparegrise, en lygte repareret med tape og rigtig mange andre ting :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en Harry Potter blyantsholder jeg fik for 5-6 år siden :-o Mit værelse er FYLDT med gammelt ragelse og hvad ved jeg, den der er slet ikke det værste :tu: Jeg nævner i flæng julepynt, brugte patroner, et spejl med VM-holdet fra '86, tøjdyr, en lønseddel fra 2006, utallige poser, masser af sparegrise, en lygte repareret med tape og rigtig mange andre ting :ph34r:

Haha :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Så var det vist ikke en kop mester Tallica :tu:

Mente det sgu heller ikke som om at nu det ikke var en hamster kunne det jo KUN være en kop.. :ph34r: Nå, post nogle lækre billeder, kommenter nogle eller hold kæft :lol::-o

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er min pappa_joe også lidt af Weber entusiast . - så når der skal laves pizza, foregår det sku på Weber'en .

 

Det er jo uden tvivl også det bedste . Langt bedre end alle disse pizzaria'er .

 

 

Et lidt ældre billede - men hva' faen !.. Man kan vel se hvad det hele handler om :gross:

Mix_001.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi er da en lille flok gourmetbaroner herinde, lækre pizzaer dér!

 

Jeg lavede gammeldags kyllingesteg den anden dag, men jeg var så ivrig/sulten at jeg slet ikke fik taget noget billede af dishen

 

IMG_9078.jpg

Redigeret af Simon
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu