Gætteleg!


barak112

Recommended Posts

Lørdag var Adnan og undertegnede i en sand lykkerus på vores tur ovre hos vores tyvagtige naboer :)!

Jeg havde spottet mig - det jeg vist godt kan tillade mig at kalde en rigtig god deal og min gode ven Adnan synes da bestemt at han ville med på eventyr til Skåne

(der var osse lige en lejlighed i KBH Adnan jo så lige kunne se i samme åndedrag)

Så vi kørte gladeligt de alt i alt 635 km til Idala i Skåne for at hente mit super fede sæt!

 

Tjek det ud og kom da endelig med kommentarer!

 

Lad os starte gættelegen - :-)

DSC00549.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad skal man gætte :) Og er det ikke et DW Workshop sæt?

Jo netop - der er bare rigtig rigtig mange der blir forvirret over det udseende som jo fraviger mange andre dw sæt. Så synes jeg bare det kunne være sjovt at folk kunne komme med deres egne bud på hvad det er for en "fisk" :)

 

Det lyder iøvrigt pisse pisse godt.....

 

:):-):P

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg syntes også den var let, gætteriet sluttede jo da man så trommens hardware - typisk DW :-)

Hehe . . lige hvad jeg skulle til at skrive :)

 

Men tillykke med det nye sæt - jeg har ikke hørt serien, men det ser da super lækkert ud og lyder utvivlsomt ligeledes :P

 

Er det birk- eller ahorn-kedler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen ja!

Man kan godt se det er dw men selvom lugsne ligner er de jo hverken standard eller pdp.

 

Det er en prototype. Den gik forud for pdp ja.

Men alt er produceret i USA incl. hardware - keller kedlerne vist i Mexico som på standard.

Det var så vidt jeg er oplyst fra flere kilder et forsøg på at lave et mid end kit, men det viste sig at blive stort set lige så dyrt et produktionsapperat som til DW's standard serier. Så det endte så med at de stoppede produktionen og senere fik de så lavet pdp på licens i Asien istedet.

 

Det er ahorn og de lyder røv godt!

 

Ja prisen holder jeg lidt tæt indtil kroppen - men hvad ville folk betale for et sådan sæt i rigtig god stand incl. to dobbelt tamholdere?

Det kunne være interessant at vide!

 

:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, hvem siger nej til en næsten 700 kms tur til det stykke svenske jord, som 100% burde være vores : D..

Og det så ud somom at dw og andre high end drum kits groede på træerne derover. Så flot var Skåne. Og shit et kit vi fik slæbt hjem. Hele turen værd.

Jeg gør det gerne igen !

Held og lykke med den.. Jeg ved du bliver glad for den...

 

:lol:;-):);-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for selskabet iøvrigt - en lang tur alene!

 

Ja - køb derovre osse - 80 øre for en dansk krone = 20 % sparet og er trommer billigere derovre ja så er besparelsen jo større endnu!

 

Og så kan der jo evt. komme nogle fede ting til salg her på ts hen ad vejen på den konto! :lol:

 

Er allerede glad for det!

 

;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu