SÅdan! Nyt Sæt


Nick kristensen

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 måneder senere...
Det ser faktisk rigtig flot ud i forhold til at det er Peace :-o Men skift de skind!

 

Tillykke ;)

 

Det ser faktisk ud som om det er pinstripe og ambassador der er på, bare med peace logo på...

Så det burde ikk være nødvændigt at skifte dem..

 

BTW... NICE SÆT :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Skidefedt sæt!!!

 

Er det ikke noget med at de er lavet i canadisk ahorn???

Hvis de er lavet af canadisk ahorn er det i hvert fald kvalitetstrommer der virkelig holder!!!

 

 

Vh Louie :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Tillykke med det, det er det fede sæt spillede på sådan et i 5 måneder da jeg ventede på mit Saturn sæt. Og det var sjovt nok Lånt i Pro Drums. de lydder monster fedt og Peace er ikke noget man skal Kimse af ( ihvertfald ikke Paragon og DNA sættene )

så igang med stikkerne og få slået på det sæt :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Min nabo har faktisk været meget sur, og har op til flere gange kaldt mig en uopdragen møgunge, og kaldt mit spillerri for larm, fik nok af hans Lor* til sidst og købte nogle nye dæmpe plader -.-' selvom jeg er i min fulde ret til at spille uden. -.-' Men de ryger da af ihvertfald noget af tiden :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Min nabo har faktisk været meget sur, og har op til flere gange kaldt mig en uopdragen møgunge, og kaldt mit spillerri for larm, fik nok af hans Lor* til sidst og købte nogle nye dæmpe plader -.-' selvom jeg er i min fulde ret til at spille uden. -.-' Men de ryger da af ihvertfald noget af tiden :cigar:

Jeg kan på en måde godt forstå ham!

4 timer er sgu lang tid.

 

 

 

VH Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Jahh, men mener stadig selv det ikke gør mig til en uopdragen møgunge ;), og jeg er heldigvis sluppet af med hans brok :) Skal snart til Nyborg Gym, og en af mine venner har et sted derover hvor jeg kan have mine tromme og stå, altså i Nyborg :doo:

Når, fedt! :cigar:

 

Jeg er gået i gang med at bygge et musiklokale (lydisoleret) med min familie så det bliver rigtig fedt. Så kan naboerne ikke høre en dyt (men de klager godt nok ikke fordi de er nogle rare naboer ) :lol:

 

 

Vh Louie

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu