Prodrums Lukker! :(


Tallica

Recommended Posts

Hey, her i dag var jeg en tur i København - og som altid når jeg er i KBH - i Prodrums.. i dag havde de noget "spar-5%-i-timen"-rabat-ting hvor der mellem 21 og 22.00 var 30% at spare!!

Nå men, da jeg kommer der ind, får hilst og snakket lidt med den herlige Jesper, finder jeg så ud af at han er på vej til at lukke Prodrums (simpelthen fordi det ikke kan køre rundt). Det er jeg personligt meget ked af da det er et sted jeg "holder af" at komme/være bl.a. pga de super flinke medarbejdere og den gode service. :D

 

Nå, derudover fortæller han jo så også at han fra i dag af og et par uger frem, kører til de normale priser, men at der i slutningen af Prodrums' levetid (??) nok vil komme massere af gode tilbud!

 

-Mere info kommer så snart jeg modtager deres (måske sidste?) nyhedsbrev!

:doo::gross:

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Handlede ikke selv personligt i Pro Drums, men det er da en trist nyhed.

 

Tror, at den nye og større butik med den gode beliggenhed har kostet knaster, hvilket nok også har været med til, at økonomien skranter.

 

Alt i alt: trist, at en butik, der har været i trommebranchen i mange år, nu må lukke :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er det der sker når folk køber i udlandet istedet for at støtte de danske trommeforætninger, hvilket jeg faktisk selv gør :ph34r:

Eller også er det et resultat af Aage's succes? Personligt har jeg aldrig rigtig benyttet mig af Prodrums, men det er da helt sikkert en skam!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er det der sker når folk køber i udlandet istedet for at støtte de danske trommeforætninger, hvilket jeg faktisk selv gør :ph34r:

sludder, Markedet er bare for småt til alle de forretninger .. så stort et behov er der heller ikke for trommesæt, der er dyre ting, som holder i 30 år når først man har dem.

 

 

Skidt sker :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Sørgeligt, men der har fandeme heller ikke været værd at komme der siden de flyttede butikken - Totalt uholdbart!

 

Det er nærmest mest synd for Uffe, som solgte butikken efter at have kørt den til tops og som ønskede at den skulle fortsætte i samme ånd!

 

Kan ikke lade være med at tænke at det er resultatet af dårlige folk på opgaven :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Razer666: det er bestemt ikke dårlige folk i Prodrums! De pisse flinke! Det var klart der jeg handlede mest! kendte ikke "uffe" Så ved ikke hvordan butikken har vært før. men Det er sku dårligt det lukker. Fordi så skal man ind til de halv sure mennesker i aage der ALTID har for travlt :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tja, så er det vel også TS'es skyld (brugernes), - for hver gang der er en der spørger "jeg har x antal kroner og overvejer at købe bla bla bla i den og den forretning" så får han altid at vide: "køb brugt, så får du meget mere for pengene" :ph34r:

 

Men under allle omstændigheder er det da trist. - Jeg handlede der ikke så ofte i den gamle butik da parkeringsforhold er skod, - men købte da mit seneste sæt dér med hardcases osv. - men har faktisk aldrig været i den nye butik, - måske man skulle lægge vejen forbi... mod slutningen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi så skal man ind til de halv sure mennesker i aage der ALTID har for travlt :)

Der er jo et glimrende alternativ i Slagtøjscentret, - der har de som oftest altid god tid, og altid friske på en retfærdig handel, der matcher andre butikkers priser.

 

- og så er der gode parkeringsforhold, - metroen kommer lige i nærheden, - og det er væsentllig mere frisk luft end i byen! :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Surt Kurt :ph34r:

Handler personligt i Aage, men har da været i Prodrums fra tid til anden hvis Aage ikke havde det skind el.lig. jeg skulle bruge.

Men det fede ved Prodrums er også, at de har andre (flere) mærker end Aage!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nærmest mest synd for Uffe, som solgte butikken efter at have kørt den til tops og som ønskede at den skulle fortsætte i samme ånd!

 

Kan ikke lade være med at tænke at det er resultatet af dårlige folk på opgaven  :ph34r:

Uffe har jo solgt sin forretning og fået penge for den, så han er nok ret ligeglad... Måske har salgsprisen været for høj til, at de nye ejere har kunnet forrente den.

Claus

Redigeret af Claus
Link til kommentar
Del på andre sites

Uffe har jo solgt sin forretning og fået penge for den, så han er nok ret ligeglad... Måske har salgsprisen været for høj til, at de nye ejere har kunnet forrente den.

Claus

Så nemt er det nok ikke...

Hvis det nu er hans lille hjertebarn, som han har pudset på siden begyndelsen, så ville enhver håbe forretningen måtte køre kanon!

 

Jeg har som mange andre heller ikke handlet det store i Prodrums... det er sku nok det der er problemet... men jeg synes også ofte at deres tilbud var for dyre..

Jeg har aldrig været derinde.

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

Har ikke været derinde særligt mange gange, men begge gange har jeg altid blevet nøje informeret om hvor meget jeg havde brug for det helt nye sæt ovre i hjørnet, og hvor let det var at lave et forbrugslån. Derfor har jeg altid holdt fingrene fra prodrums. Jeg synes virkelig at prodrums var et ikke-rart sted at være.

 

Københavns eneste rigtige trommebutik hedder drumstick, og sådan er det. Altid kaffe - altid en hyggelig snak om alverdens ting, og altid TOPservice...

 

Jeg synes virkelig at Drumstick har noget som hverken Aage eller slagtøjscentret kan få - uanset penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

I Uffe-tiden har jeg været i ProDrums 1 gang, og her fandt jeg flinke mennesker, pænt udvalg og ustyrligt høje priser. Med -30% tror jeg de kommer ned på Aage-pris (til hvilken jeg typisk får yderligere rabat...).

 

Efter flytningen har jeg været der 1 gang, hvor jeg fandt endnu flinkere mennesker og endnu større udvalg. Priserne var vidst nogenlunde de samme.

 

Jeppe

Link til kommentar
Del på andre sites

For mig lukkede Pro Drums da Uffe solgte det og det flyttede fra Hyskenstræde. Den nye Butik med Jesper var bare ikke det samme..

Der er ikke plads til endnu en trommeforretning i KBH, Så den dårligste måtte lukke, og det var jo nok den nye Pro Drums..

Priserne har altid været høje derinde, og betjeningen lidt overgearet, men alt har jo sin charme... Skiftede dog selv Til Aage da den åbnede, p.g.a. priserne og de flinke folk derinde... (Ja, Morten og George.. den var til jer..) :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Uffe har jo solgt sin forretning og fået penge for den, så han er nok ret ligeglad...  Måske har salgsprisen været for høj til, at de nye ejere har kunnet forrente den.

Claus

Ja, og lur mig om han ikke har skummet fløden -også denne gang..

Ellers er det første gang det er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er jo et glimrende alternativ i Slagtøjscentret, - der har de som oftest altid god tid, og altid friske på en retfærdig handel, der matcher andre butikkers priser.

 

- og så er der gode parkeringsforhold, - metroen kommer lige i nærheden, - og det er væsentllig mere frisk luft end i byen! -_-

Altid kaffe - altid en hyggelig snak om alverdens ting, og altid TOPservice...

 

Hm, synes jeg 100% også der har været i Prodrums (har dog aldrig været der ved "uffe-tiden"). Men med rabat osv. (som jeg da stortset har fået på alle vare synes jeg) havde de det også meget sådan at man da endelig ikke skulle snyde sig selv, hvis nu fx man havde set noget til en lavere pris hos aage, var det da helt sikkert at det sku' da tjekkes og være helt på plads med prisen når den skulle ned hos PD.. (hvis i forstår??)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er jo et glimrende alternativ i Slagtøjscentret, - der har de som oftest altid god tid, og altid friske på en retfærdig handel, der matcher andre butikkers priser.

 

- og så er der gode parkeringsforhold, - metroen kommer lige i nærheden, - og det er væsentllig mere frisk luft end i byen! -_-

Ligger slagtøjs centret ikke i ålborg??

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu