Nerve


Andreas Nauta

Recommended Posts

Hey :tu:

 

Ja så blev vi sgu endelig færdige med vores lille demo.

Det har taget en krig! Bla. fordi vi er perfektionister og fordi vores guitarist skulle færdiggøre sit hjerneforskningsprojekt i Århus.

 

Det er primært indspillet på en M-box i øveren og mixet af Christoffer fra Flavour hvis nogle kender dem :tu:

 

Anyway...vi bliver glade for feedback af enhver art!

 

Tag en lytter på vores Myspace:

www.myspace.com/nervemusicdk

 

Nå ja, hvis der er nogen der kender nogen der kender en dygtig bassist der synes vores musik er for fedt og som godt kunne tænke sig at joine, så sig endelig til!!!

 

Thanks for listening :uhm:

 

Nauta.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan det passe i har præsenteret jeres musik på et af aages fora? Jeg er nemlig 100% på jeg har hørt "copenhagen" før og jeg mener det var gennem aage..

 

Ellers fedt fedt musik!!! Men er det bare mine højtalere der lige er gået i stykker eller overstyrer numrene ikke helt vildt? Altså er de ikke alt alt for høje?

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan det passe i har præsenteret jeres musik på et af aages fora? Jeg er nemlig 100% på jeg har hørt "copenhagen" før og jeg mener det var gennem aage..

 

 

Hmm det er muligt. Men så må det vist være så lang tid siden at min øl-hjerne ikke kan huske det :tu:

 

Men fedt I kan lide det!

 

Tak :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

hedder i virkelig Nerve, ligesom Jojo Mayers band?

 

var også min første tanke... håbede på noget nyt fra JJM :tu:

 

men det er rigtig fint og rigtig fornuftig lyd må man sige. jeg er heller ikke så glad for vokalen, men resten spiller super fedt i mine ører :tu:

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu