SPD-S HJÆLP!


Jonas

Recommended Posts

hey har lige købt mig denne dejlige sag, men jeg er ved at blive sindsyg fordi jeg har problemer med "edit"!

 

Jeg følger instruktionerne, vælger patch mode, vælger min patch, trykker edit, og vælger så "effects" (da det er dem jeg vil rode med). Så langt så godt! Men nu vil jeg gerne tilføje en bestemt effekt til et bestemt pad. problemet er at effekten kommer på alle de 9 pads.... jeg kan ikke vælge et enkelt pad!!?? hvordan gør jeg det.

 

I "pad control" blinker det pad man vælger, men i "effects" lyser alle pads, og man kan ikke vælge et enkelt som man så tilføjer effekter til osv...

 

vh Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at du kun kan lægge effekter på en hele patches, dvs. ikke på seperate pads i en patch, desværre.

 

Alternativt, kan du jo processere dine samples på computeren og lægge dem tilbage på SPDsen

Redigeret af Simon
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at du kun kan lægge effekter på en hele patches, dvs. ikke på seperate pads i en patch, desværre.

 

Alternativt, kan du jo processere dine samples på computeren og lægge dem tilbage på SPDsen

 

 

Ja det lader det desværre til, bare lidt ærgeligt at man ikke kan tillægge forskellige effekter til forskellige pads i en patch.... nå, øv øv! Kan du anbefale et godt program til computeren...

 

vh Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu