Live


c_stream

Recommended Posts

Tja..det er godt nok ikke en demo, men det er det nærmeste forum, dette indlæg kan tilhøre (det kunne sikkert osse ligge tusinde andre steder)

 

Tænkte nemlig at det kunne være sjovt at høre hinanden live, og give hinanden lidt feedback - måske ligger nogen inde med nogle optagelser af sig selv..

 

Har nemlig selv været ude og spille fornylig og fik i den forbindelse noget lyd fra mixeren, som jeg har smidt på nettet.

http://www.flavourmusic.dk/Flavour%20-%20s...ngs%20wrong.mp3

(for dem der ikke gider downloade, kan nummeret streames på mymusic

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey! tak for al rosen. Og ja, det er helt og holdent vores eget musik, som vi er en smule stolte af ;-)

 

Jeg spillede udelukkende på det setup Emergenza stod for og det inkluderet en dobbeltpedal. Prøver dog at holde mig fra den, når vi øver - gider ikke være afhængig af sådan én.

 

Rasmus, lyden er den fra mixerpulten, men trommesættet var selvfølgelig miked up. Jeg må nok indrømme at jeg ikke selv var/er særlig tilfreds med den trommelyd der var den aften, men det fungerede da fint nok, og den overordnede lyd var superb.

 

Jeg tror der allerede findes sådan en opslagstavle, hvor man kan skrive hvornår man skal ud og spille. Jeg var bare ikke selv så aktiv herinde da vi spillede på Stengade.

 

Ideen med indlægget var nærmere at poste links til lydfiler fra live jobs, eller evt. fra øveren, hvis man nu har et eller andet man er rasende stolt af, og give hinanden noget feedback på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
Det kan da ikke være rigtigt, at der blandt 900 brugere ikke er nogen, der har lidt livelyd at dele ud af.. Det kunne være superinteressant, en slags udvidelse af "vores sæt på arbejde"-indlægget.

Du kan jo lægge ud :D:lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Altså lyden her er da bedre end mange proffe's Live indspildninger... det her lyder godt... og det rykker...

 

keep up the good work...

 

Har i tabs på det, så man evt kunne spille det i vores band? hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
Tja..det er godt nok ikke en demo, men det er det nærmeste forum, dette indlæg kan tilhøre (det kunne sikkert osse ligge tusinde andre steder)

 

Tænkte nemlig at det kunne være sjovt at høre hinanden live, og give hinanden lidt feedback - måske ligger nogen inde med nogle optagelser af sig selv..

 

Har nemlig selv været ude og spille fornylig og fik i den forbindelse noget lyd fra mixeren, som jeg har smidt på nettet.

http://www.flavourmusic.dk/Flavour%20-%20s...ngs%20wrong.mp3

(for dem der ikke gider downloade, kan nummeret streames på mymusic

Jeg synes det lyder fint, i forhold til optagelsen!!!

Er forsangeren ikke vild fan af METALLICA :tu:

Det lyder lidt så´n :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

HeY.. Vi (waiting for leisure) spillede samme aften som jer til semifinalen der i Emergenza. Jeg synes klart at i sammen med fastland var de fedeste den aften, og skulle klart have gået videre. Desværre kommer det hele an på at have venner, men det er jo gamet.

 

Vi venter også på vores optagelser fra lille vega, fra Brandon, smider dem ud på nettet så snart jeg har dem!

Jeg har dem fra vi spillede på stengade 30, men vi var så fulde at det lød af lort.. så det er synd at lægge dem ud til offentlig skue :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

ikke lige min favorit musikgenre, men dit trommespil derimod, er yderst lækkert..

 

Pisse godt drive du har.. Spillet med KÆMPE nosser!!! :P

 

Du formår at spille pisse musikalsk og smagsfuldt, hvor så mange andre trommeslagere indenfor samme genre fucker up i det med utallige lange ligegyldige utighte fills/flams :doo:

 

RESPEKT!

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit bidrag er knap så glamourøst, "bare" almideligt cover :tu: men det er da optaget live :lol: Det er kun 20-30 sekunders udpluk af numrene, - og så er det på mine gamle Pearl Export Pro trommer + ludwig snare og Zildjian bækner. Kan hentes her fra: www.clarkkent.dk/ldemo.php

 

Vi satser på at optage i morgen fredag hvor vi spiller noget opvarmning udendørs (for Lars Lilholt Band), både video og lyd, - så må vi se hvad der kommer ud af det. Det er første gang jeg skal optage mit nye sæt :dev: (taye tourpro hvis det skulle have forbigået nogen :tu: ).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 år senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu