Kæft En Idiot!


lars_ulrich

Recommended Posts

I gamle dage da Tæskeholdet rullede over skærmen, holdt Gintberg flere af hans berømte taler til nationen. En af dem handlede om en nyligt opsendt rumsonde der skulle lede efter primitive livsformer i rummet.....hold da kæft sagde Gintberg......vil man se primtive livsformer skulle man blot tage på stadion søndag eftermiddag og se dem på balkonen pisse i deres ølkrus og kyle i hovedet på dem nedenunder....det er primitivt...... (kan være citeret forkert, men meningen er vist ikke til at tage fejl af....)

Må indrømme at også når det gælder fodbold er det ofte de få der ødelægger det for de fleste. Politiet er der bare aldrig når man skal bruge dem.

Havde for 15 år siden holdt en biltyv i skak og ringet til politiet....men ham gad de ikke hente....så spurgte jeg om jeg måtte banke ham eller om jeg blot skulle give ham den kop kaffe han alligevel ville få hvis han røg med på stationen....men de kom alligevel ikke......så jeg.... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

I gamle dage da Tæskeholdet rullede over skærmen, holdt Gintberg flere af hans berømte taler til nationen. En af dem handlede om en nyligt opsendt rumsonde der skulle lede efter primitive livsformer i rummet.....hold da kæft sagde Gintberg......vil man se primtive livsformer skulle man blot tage på stadion søndag eftermiddag og se dem på balkonen pisse i deres ølkrus og kyle i hovedet på dem nedenunder....det er primitivt...... (kan være citeret forkert, men meningen er vist ikke til at tage fejl af....)

Må indrømme at også når det gælder fodbold er det ofte de få der ødelægger det for de fleste. Politiet er der bare aldrig når man skal bruge dem.

Havde for 15 år siden holdt en biltyv i skak og ringet til politiet....men ham gad de ikke hente....så spurgte jeg om jeg måtte banke ham eller om jeg blot skulle give ham den kop kaffe han alligevel ville få hvis han røg med på stationen....men de kom alligevel ikke......så jeg.... :doo:

 

 

:lol: ..

Jeg tilbageholdte engang en hærværks mand der efterlagde affald under min vindusvisker (som om jeg ikke ville se han, idioten havde refleksvest på) .. Da jeg ringede til stationen sagde de at de at de ikke kunne tage sig af det.. så det gjorde jeg.. :doo: sæl-justits ... iv iv iv :P

 

:ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

What! Sørgelig fortælling! Jeg er også selv VB-fan, men det der er bare for langt ude. Vold og fodbold burde ikke have nogen sammenhæng overhovedet, med desværre er det ofte således. :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Trist historie, men for at være ærlig må jeg give Dunkedyret ret - Politiet kan ikke rykke ud til alt, og det må man finde sig i. Det er også vigtigt at pointere, at det jo ikke er fordi de ikke gider, men simpelthen fordi der ikke er personale nok. Hvis vagthavende har alle biler ude at køre til vigtige opgaver, er det jo klart at en sag som denne, hvor I ikke var i direkte fare da du foretog opkaldet, bliver nedprioriteret.

 

I sidste ende er det jo os skatteborgere der afgører, hvor mange ressourcer Politiet skal have, men hvordan er det nu lige vi reagerer, når opkrævningen på 5.000 kroners restskat lander i postkassen i april? Man får hvad man betaler for...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ej hvor er det dog latterligt. Virkelig tåbeligt. Både af ham og politiet. Godt han havde nogen fornuftige venner der kunne få ham væk.

 

Men jeg har set dig, og jeg ved, at hvis han var begyndt på noget var han endt på jorden x) don't mess with Kent. Tho, han havde nogen venner med jo, så spørgsmålet er jo så liiiige om det ikke vil ende dumt. Hvordan klarerede dine drenge det så?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ej hvor er det dog latterligt. Virkelig tåbeligt. Både af ham og politiet. Godt han havde nogen fornuftige venner der kunne få ham væk.

 

Men jeg har set dig, og jeg ved, at hvis han var begyndt på noget var han endt på jorden x) don't mess with Kent. Tho, han havde nogen venner med jo, så spørgsmålet er jo så liiiige om det ikke vil ende dumt. Hvordan klarerede dine drenge det så?

 

Hehe...ja don't mess whit me!

Ej hvis han havde slået mig eller slået ud efter mig, så havde jeg slået igen. Jeg er ikke typen der kaster mig ud i slåskampe.

Men ang. drengene, så har de det fint nok. Vi snakkede om det i bilen på vej hjem. De havde det fint da jeg havde fri søndag aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld det er lid off topic...Jeg bliver sgu også såret når folk siger Barca spiller dårligt...For folk har jo ret. De spiller fandme dårligt for tiden øv, mit Barca hjerte bløder! Sorry lidt off...

 

Det er sgu langt ude at folk kan køre sig så meget op over fodbold at de får lyst til at spytte eller smadder fjæset på hinanden.

 

Men trods alt var det godt der ikke skete mere når du havde de to drenge med...Selvom oplevelsen er vildt krænkende.

 

Håber du ka´ ta´det.

 

god sommer!

 

HØW!

Link til kommentar
Del på andre sites

han var sku da en nar.

Det er sku et problem at der ikke er nogen der kan gøre noget ved de, men politiet har bare ikke ressourcerne til at rykke ud til alting.

Jeg fatter heller ikke hvad der er gået galt siden folk kan finde på at true en med tæsk bare fordi man fortæller dem at deres hold ikke spillede optimalt idag, jeg kende da et par infernalske fodbold freaks, men de kunne sku aldrig finde på at tæske nogen fordi man siger deres hold spillede elendigt.

Der må sku være gået noget galt et sted :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu